  • 1. Data: 2004-03-19 16:48:16
    Temat: Nowa funkcjonalność Citibank Online
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Drodzy Klienci,
    informujemy, iż w najbliższy weekend (20-21 marca 2004) nastąpi wdrożenie
    nowej funkcjonalności Citibank Online. W związku z tym mogą wystąpić
    przejściowe niedogodności związane z funkcjonowaniem serwisu. Dołożymy
    wszelkich starań, aby zminimalizować utrudnienia z tym związane. Prosimy o
    wyrozumiałość.

    Wierzymy, iż nowa funkcjonalność spełni oczekiwania naszych klientów i
    sprawi, że korzystanie z Citibank Online będzie jeszcze bardziej wygodne.

    --

    JaKi

  • 2. Data: 2004-03-19 16:57:30
    Temat: Re: Nowa funkcjonalność Citibank Online
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Wierzymy, iż nowa funkcjonalność spełni oczekiwania naszych klientów i
    > sprawi, że korzystanie z Citibank Online będzie jeszcze bardziej wygodne.

    ...i tuż po wejściu na stronę prosimy o wpisanie numeru swojej karty
    kredytowej ;))

    A na serio - co oni tacy tajemniczy?

    Aktualnie wyrózniamy następujące modele wprowadzania zmian w
    funkcjonalnościach:

    1. mBank - najpierw mówią, że zrobią, potem robią
    2. Inteligo - po prostu robią i jest
    3. Citi - mówią, że zrobią, ale nie wiadomo co
    4. VW - pytają nas, co mają zrobić, ale nie robią

    5. inne sugestie ??

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 3. Data: 2004-03-19 17:30:12
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    SebCz napisał:
> [...]
    > 2. Inteligo - po prostu robią i jest
    > 3. Citi - mówią, że zrobią, ale nie wiadomo co
    > 4. VW - pytają nas, co mają zrobić, ale nie robią

    Ad. 2.
    > Inteligo - po prostu robią i jest

    Tylko nie wiadomo po co ;-)

  • 4. Data: 2004-03-19 17:40:53
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ad. 2.
    >
    > Tylko nie wiadomo po co ;-)

    Ee, no nie gadaj:) To, że ja i Ty czegos nie uzywamy, nie oznacza, że inni
    tez nie :)
    Tym torem idąc to właśnie byłyby marne te funkcjonalności wszędzie. Np.
    wszystko to co teraz mBank wprowadza dla mnie osobiście jest zupełnie
    zbędne. Z podkreśleniem - dla mnie. Ale wiem, że innym może się przydać.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 5. Data: 2004-03-20 20:27:21
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > A na serio - co oni tacy tajemniczy?
    Już nie...

    Drogi Kliencie,
    Mamy przyjemność poinformować o nowej funkcjonalności serwisu Citibank
    Online, m.in. przelewy zbiorcze, szczegóły transakcji, edycja i automatyczne
    zapisywanie nowych odbiorców i inne. Opcja 'Przelew do innego klienta w
    naszym banku' została włączona do opcji 'Przelew do innego banku', co daje
    dodatkowe możliwości.
    Jednocześnie informujemy, że logowanie do zintegrowanego serwisu jest
    obecnie niedostępne. W celu zalogowania się do Citibank Online prosimy o
    używanie opcji 'Wejście' umieszczonej w lewym menu.

    MaciejK

  • 6. Data: 2004-03-21 20:06:57
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Wierzymy, iż nowa funkcjonalność spełni oczekiwania naszych klientów i
    > sprawi, że korzystanie z Citibank Online będzie jeszcze bardziej wygodne.

    ROTFL, same duperele :) Najwieksza zmiana to skasowanie 'przycisku' wyloguj...
    To jest naprawdę żałosne...

  • 7. Data: 2004-03-22 10:45:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > Wierzymy, iż nowa funkcjonalność spełni oczekiwania naszych klientów i
    > sprawi, że korzystanie z Citibank Online będzie jeszcze bardziej
    > wygodne.

    zawsze się mówi "albo wygoda, albo bezpieczeństwo" i to jest prawda -
    podpisywanie transakcji internetowych kodami jednorazowymi lub podpisem
    elektronicznych nie jest dla klientów wygodne :-)
    Skoro citi online bedzie bardziej wygodne to ja go wszystkim bardziej odradzam
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-03-23 09:39:04
    Od: r...@g...pl

    Póki co wdrożenie 'nowej funkcjonalności' przedłuża się już o drugi dzień -
    nadal nowy serwis jest niedostępny. Biorąc po uwagę, że oni przecież nigdy nie
    śpią (rotfl), to całkiem im się poślizgnęło (na shit'cie? ;-)). Ale czy to
    pierwszy (albo i ostatni) raz?
    Pozdro,
    Qba