    From: "raff" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pomocy
    Date: Tue, 31 Dec 2002 08:59:35 +0100

    Byłem swego czasu w ogromnej potrzebie i skorzystałem z kredytu w BS
    Porąbka. Prowizje i odsetki okropnie wysokie , ale w tedy nie było innej
    alternatywy.
    W chwili obecnej po niezapłaceniu jednej raty , firma windykacyjna chce mi
    zabrać z domu parę sprzętów. Podczas podpisywania umowy wcisnięto mi do
    podpisania świstek , w który oświadczałem , że się na to godzę. Przeczytałem
    jednak umowę kredytową , a w niej o niczym takim się nie wspomina. Poza tym
    mam wątpliwość, czy bez bankowego nakazu egzekucyjnego ktokolwiek jest mi w
    stanie wymieść coś z domu. Przypominam , że umowa nie została wypowiedziana
    , Bank ma taką możliwość po niezapłaceniu dwóch kolejnych rat.
    Pan z tzw. windykacji , bardzo czułym głosem powiedział , że moją pralkę to
    mogą sprzedać za 100 zł , a wieżę za 500.
    Czy ktoś z grupowiczów ma może jakieś doświadczenia w podobnej sprawie .
    Słyszłem , za cała ta " windykacja" prowadzona przez firmy "kogucik" nie ma
    oparcia w rzadnym prawie. Może ktoś podsunie jakieś linki. Kredyt trzeba
    spłacić , ale nie lubie dawać się robić w bambuko.
    Proszę o pomoc

    Rafał