    From: studentos <s...@T...pl>
    Subject: Polisa na życie, a zabezpieczenie kredytu - Porada...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 29 May 2006 20:08:13 +0200

    Witam

    Chciałby poradzić się szanownych grupowiczów co do pewnej decyzji.
    Rozumiem, że nie bierzecie za nią żadnej odpowiedzialności i nie będę
    później płakał :) ale proszę o radę:

    Mam "rocznicę" III filar w Commercial Union. Mogę dokonać zmian w jego
    charakterze raz na rok i teraz właśnie jest taki moment. Do tej pory
    decydowałem się na słabe oszczędzanie na korzyść większej sumy
    ubezpieczenia na życie. Jednym z takich powodów była bliska perspektywa
    kredytu na mieszkanie. Liczyłem na to, że polisa może być jego
    zabezpieczeniem. Decyzje były trochę nie trafne, bo trzeba się zdecydować,
    albo oszczędzam na emeryturę, albo mam wysokie ubezpieczenie na życie...
    Teraz perspektywa kredytu na mieszkanie zbliża się coraz bardziej. Teraz
    się więc zastanawiam, czy wybrać b.duża sumę ubezpieczenia na życie, czy
    zarzucić pomysł polisy jako zabezpieczenia i zdecydować się na
    oszczędnościowy charakter III Filaru. I tutaj moje pytanie:

    Czy wysoka polisa na życie faktycznie może być sensownym zabezpieczeniem
    kredytu ? Czy może tylko jakimś dodatkowym, poprawiającym mój wizerunek w
    oczach Banku, argumentem i wobec tego nie opłaca mi się utrzymywać drogiej
    polisy na wysoką kwotę...
    --
    Kłaniam się zobowiązany za pomoc
    studentos