  • Data: 2006-05-29 21:13:54
    Temat: Re: Polisa na życie, a zabezpieczenie kredytu - Porada...
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    studentos wrote on 2006-05-29 20:08:
    > Czy wysoka polisa na życie faktycznie może być sensownym zabezpieczeniem
    > kredytu ? Czy może tylko jakimś dodatkowym, poprawiającym mój wizerunek w
    > oczach Banku, argumentem i wobec tego nie opłaca mi się utrzymywać drogiej
    > polisy na wysoką kwotę...
    Z reguły banki wymagają polisy na życie jako zabezpieczenia tylko wtedy
    gdy jest jeden kredytobiorca lub w przypadku małżeństwa (lub czegoś
    podobnego) jeden z kredytobiorców zarabia.

    Zabezpieczeniem kredytu hipotecznego i tak docelowo jest hipoteka. Więc
    jak nie łapiesz się na sytuację opisaną wyżej przeze mnie i masz
    zdolność kredytową - to raczej polisa nie będzie miała znaczenia.

    Czasami, w trudniejszych przypadkach - może być dodatkowym zabezpieczeniem.

    Pozdrawiam
    Michał M