  • 1. Data: 2004-02-27 18:13:39
    Temat: konto walutowe
    Od: "henning" <h...@N...gazeta.pl>

    Witam

    co moglibyscie mi polecic jako konto walutowe?
    chce tam trzymac troche pieniedzy, nie chodzi mi
    o oprocentowanie, bo wiem ze bedzie niewielkie,
    czy moglibyscie mi cos polecic?
    Wiem ze np Multibank ma cos takiego, czy ktos z Was
    korzysta?

    Dzieki za wszelkie rady

    Pozdro

  • 2. Data: 2004-02-27 18:20:54
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    henning <h...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Wiem ze np Multibank ma cos takiego, czy ktos z Was
    > korzysta?

    Bardzo mi sie podoba - bo mozna zamieniac na zlotowki i odwrotnie. Nic sie
    nie placi za utrzymanie (konta walutowego). Masz dostep via net.
    Jedyna wada, to to, ze musisz wczesniej zglaszac chec wyplaty wiekszej sumy
    (powyzej 500$).