  • 1. Data: 2007-06-11 11:36:39
    Temat: Re: millenet - problemy z połaczeniem?
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    mvoicem wrote:
    > Czy dzisiaj macie też problemy z używaniem millenetu?

    Ja mam problemy z Multibankiem.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-06-11 11:37:55
    Temat: millenet - problemy z połaczeniem?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Czy dzisiaj macie też problemy z używaniem millenetu?

    Od wczoraj połączenie jest wołowate, a na dodatek co chwila "błąd
    wewnętrzny".

    (tak, sprawdzałem. certyfikaty się zgadzają, łączy się rzeczywiście z
    hostem millenium)

    p. m.

  • 3. Data: 2007-06-11 11:43:23
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    MarekZ wrote:
    > Mnie się trochę muli mBank i Rajfi, a dla odmiany Mille i Multi
    > chodzi okej. To chyba raczej jaki? bardziej globalny kłopot z netem
    > niż problem poszczególnych banków.

    Mozliwe. Niektore strony mi w ogole nie dzialaja (lacze 10 mbit), gg muli sie
    tak jakbym siedzial na 15 letnim kompie itp.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-06-11 11:44:50
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Ja mam problemy z Multibankiem.

    Mnie się trochę muli mBank i Rajfi, a dla odmiany Mille i Multi chodzi okej.
    To chyba raczej jakiś bardziej globalny kłopot z netem niż problem
    poszczególnych banków.

    marekz

  • 5. Data: 2007-06-11 12:00:25
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Ja mam problemy z Multibankiem.

    Wszyscy mają

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 6. Data: 2007-06-11 12:02:40
    Temat: Re: Re: millenet - problemy z połaczeniem?
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 13:36:39 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ja mam problemy z Multibankiem.

    To musi być coś z systemem/serwerami Multi, bo mi się nawet
    www.multibank.pl nie otwiera, a mBank działa normalnie a jak widać
    stoją obok siebie w tej samej kolokacji ;)

    [terror@cartel ~]$ host mbank.pl
    mbank.pl has address *193.41.230.73*
    mbank.pl mail is handled by 0 war01mail1.brebank.com.pl.
    mbank.pl mail is handled by 0 war01mail2.brebank.com.pl.
    [terror@cartel ~]$ host multibank.pl
    multibank.pl has address *193.41.230.74*
    multibank.pl mail is handled by 0 war01mail1.brebank.com.pl.
    multibank.pl mail is handled by 0 war01mail2.brebank.com.pl.

  • 7. Data: 2007-06-11 12:44:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski pisze:
> [...]

    No z tym normalnie to bym nie przesadzał:
    Na 3 próby połączenia 2 skończyły się błędem.

    KJ

  • 8. Data: 2007-06-11 13:04:23
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 14:44:42 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > No z tym normalnie to bym nie przesadzał:
    > Na 3 próby połączenia 2 skończyły się błędem.

    Ja wchodzę normalnie z dialog/aster za każdym razem, więc całkiem
    możliwe, że to jakaś grubsza afera na łączach ;)