  • 21. Data: 2003-04-24 10:38:31
    Temat: Re: Polcard vs. eCard
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Adam_mb napisał:

    > Popros te firmy o przeslanie specyfikacji, negocjuj z kazda z nich,
    > przeciez nie musisz od razu podpisywac umow, a na ich stronach raczej
    > ciezko znalezc wiecej szczegolow, pozwalajacych na wybor oferty.

    Specyfikacje od eCardu dostalem, Polcardowska sciagnalem z ichnego www
    (wreszcie zmienili serwis, bo poprzedni to byla porazka).
    Citiconnectowej nie mam.

    > A teraz pare moich uwag (uzywamy ecardu, bo najlatwiej sie z nimi bylo
    > dogadac. Ich strona przeznaczona dla przedszkoli i klas 1-3 jest na

    W jakim sensie latwiej? Chodzi tylko o prowizje, czy o caloksztalt?

    > http://www.ecard.pl/ ;)

    Ano, bardziej glupawego serwisu firmowego dawno nie widzialem.

    > Pomysl, czy np. nie potrzebujesz kilku jezykow do transakcji (sprzedaz
    > miedzynarodowa). Jak wyglada transakcja w innym jezyku.

    Na razie nie potrzebuje, bo serwis jest tylko po Polsku. Ale w
    przyszlosci i owszem, Ale to przyszlosc i wiele moze sie zmienic.

    > "Nowinka" ostatniego roku jest sposob traktowania transakcji kradzionymi
    > numerami - chociaz proces autoryzacji przebiega poza sklepem (transakcja
    > jest przekierowywana na serwer CA i sklep nie ma z tym nic wspolnego),
    > kosztami zwrotu takiej transakcji obciazany jest sklep. Te koszty pokrywana
    > sa z kolejnych transakcji. Trudno takie okradanie z pozycji sily nazwac
    > uczciwym procederem... tak robi(l) ecard, nie wiem, jak pozostali.

    Jak znam zycie to podobnie, ale warto to sprawdzic.

    Bartol

  • 22. Data: 2003-04-24 10:44:50
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Thu, 24 Apr 2003 12:31:51 +0200, Bartol Partol pisze:

    > Rozumiem, ze z Polcardem wszystko dziala bez zarzutu. A jak jest z
    > negocjowaniem prowizji?

    Żartujesz?!?!? ;-)

    Sądzisz że ktoś Ci powie ile wynegocjował?

    --

    --w

  • 23. Data: 2003-04-24 10:47:48
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Thu, 24 Apr 2003 10:59:26 +0200, pix pisze:

    > No ale transakcje eksportowe przeważnie są rozliczane właśnie
    > w obcych walutach :-)

    Ale jest przeliczane ze zlotówek.

    > Poza tym prawo chyba nie zabrania podawania ceny jako równowartości
    > określonej kwoty w walucie obcej, więc przy dobrych chęciach może
    > dałoby się to jakoś obejść ten zakaz?

    A kto powiedział że nie można? Nazwisko i stopień służbowy - dojdziemy ;-)

    --

    --w

  • 24. Data: 2003-04-24 13:16:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > Żartujesz?!?!? ;-)
    >
    > Sądzisz że ktoś Ci powie ile wynegocjował?

    Nie interesuja mnie konkretne liczby. Interesuje mnie czy sa elastyczni.
    Jesli sie dowiem, ze nie gadaja o nizszych prowizjach przy obrotach
    ponizej 100000 miesiecznie, to jest to wlasnie taka informacja.

    Bartol

  • 25. Data: 2003-04-24 13:30:12
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Thu, 24 Apr 2003 15:16:00 +0200, Bartol Partol pisze:

    > Nie interesuja mnie konkretne liczby. Interesuje mnie czy sa
    > elastyczni. Jesli sie dowiem, ze nie gadaja o nizszych prowizjach przy
    > obrotach ponizej 100000 miesiecznie, to jest to wlasnie taka informacja.

    IMHO, o ile sie orientuje to raczej chodzi o potencjalną frodowość takiego
    punktu, więc upusty można po jakimś czasie negocjować.

    Rzecz jasna duże obroty są bardzo mile widzianym parametrem ;-)

    --

    --w