    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polcard vs. eCard
    Date: Tue, 22 Apr 2003 12:42:27 +0200

    Czesc,

    Mam zamiar otworzyc w swoim serwisie sklep internetowy i przyjmowac
    platnosci kartami (tylko). Mam do wyboru eCard i Polcard. Ma ktos z nimi
    jakies doswiadczenia i moze sie podzielic swoja opinia?

    eCard robi na mnie wrazenie bardziej elastycznego (na razie to tylko
    wrazenie), ale chce kase za instalacje + miesieczny haracz. Polcard, to
    Polcard ;-) i biora tylko prowizje (swoja droga na "dzien dobry" nizsza
    o 0,05% niz eCard).

    Pomozcie mi wybrac. Oczywiscie na poczatku transakcji bedzie malo, potem
    coraz wiecej. Ale raczej nie wiecej niz kilkadziesat dziennie, przy
    sredniej kwocie okolo 50 zl.

    Bartol