  • 1. Data: 2008-02-29 17:48:15
    Temat: nowości w mbanku?
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    cytat: (komunikaty mbanku)
    Informujemy, że z dniem 01.03.2008r. zmianie ulega Regulamin otwierania i
    prowadzenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i oszczędnościowych w
    mBanku. Zmiany dotyczą m.in.: przekazywania danych osobowych, zniesienia
    oprocentowania rachunku eKONTO czy odwołania poleceń zapłaty.

  • 2. Data: 2008-02-29 18:06:41
    Temat: Re: nowości w mbanku?
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    Wow! Ekonto 0%! Teraz tyklko dorobić do tego marketing. Że to tak samo dobre
    jak prawdziwe rate zero procent. :-)

    Nie żebym się czepiał, ale ktoś na grupie przewidywał to jak znieśli opłaty
    za przelewy.

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-29 18:19:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 29 Feb 2008 19:06:41 +0100, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    wrote:

> [...]
    >jak prawdziwe rate zero procent. :-)
    >
    >Nie żebym się czepiał, ale ktoś na grupie przewidywał to jak znieśli opłaty
    Przewidywal? wydawalo mi sie ze to bylo w jednym komunikacie podane -
    zniesienie oplat za przelewy i zniesienie % na ekoncie. I tak nie
    trzymam tam kasy to mi bez roznicy :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 4. Data: 2008-02-29 18:24:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wow! Ekonto 0%! Teraz tyklko dorobić do tego marketing. Że to tak samo
    > dobre jak prawdziwe rate zero procent. :-)

    No coz - teraz sie trzeba bedzie troszke nagimnastykowac, zeby jakies
    procenty z mBanku wyciagnac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2008-02-29 18:28:38
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Przewidywal? wydawalo mi sie ze to bylo w jednym komunikacie podane -
    > zniesienie oplat za przelewy i zniesienie % na ekoncie. I tak nie
    > trzymam tam kasy to mi bez roznicy :)

    A może i tak. Ale to kolejny krok w stronę specjalizacji rachunków.
    Pasjonaci i optymalizatorzy będą mieli wiele rachunków do różnych celów.
    Standardowi klienci pozostaną przy jednym niby-uniwersalnym i dla nich to
    pogorszenie warunków. Ale może to i dobrze. Lepiej żeby bank zarabiał na
    standardowych niż na pasjonatach. :-)

    Dodatkowo jest to krok nieco "pod prąd", przy tej modzie na rachunki typu
    direct. Nie wiem na pewno, ale tam chyba nie ma ograniczeń takich jak na
    eMax+ czy eMax.

    Żeby była jasność, zmianę która nastapiła (zamiast niezerowego
    oprocentowania darmowe przelewy) oceniam bardzo pozytywnie. Tak mi się tylko
    zebrało na wspominki czasów, kiedy na eMax było chyba 17,5% a na eKonto
    16,5%. Albo coś w tych okoliccah. :-)

    marekz

  • 6. Data: 2008-02-29 18:45:30
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > dobre jak prawdziwe rate zero procent. :-)
    >
    > Nie żebym się czepiał, ale ktoś na grupie przewidywał to jak znieśli

    marketing mógłby polegać na tym że są lepsi niż Multibank który za konto
    0% pobiera regularne opłaty miesięczne ;)

  • 7. Data: 2008-02-29 19:29:19
    Od: "chriso" <n...@n...pl>

    "par 80
    3.Dane osobowe Posiadacza rachunku moga zostac przekazane:
    - podmiotom upowa6nionym przez przepisy Prawa bankowego; w tym podmiotom
    swiadczacym na rzecz Banku usługi zgodnie z art. 6a - 6d Prawa bankowego
    - innym podmiotom np. Zwiazek Banków Polskich, biurom informacji gospodarczej."

    innym podmiotom? co to za wytrych?

  • 8. Data: 2008-02-29 20:19:12
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    chriso pisze:

    > innym podmiotom? co to za wytrych?

    że będą współpracować z jakimś administratorem danych o kredytach i
    dłużnikach i dawać cynk kto spłaca a kto nie

  • 9. Data: 2008-02-29 20:35:06
    Od: "chriso" <n...@n...pl>

    > że będą współpracować z jakimś administratorem danych o kredytach i dłużnikach
    > i dawać cynk kto spłaca a kto nie

    o BIK-u jest w par 81
    a na podstawie tego zapisu w par. 80 to moga otworzyc straganik z danymi
    klientow

  • 10. Data: 2008-02-29 20:49:46
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "jacko" <j...@n...orange.pl> napisał w wiadomości

    > że będą współpracować z jakimś administratorem danych o kredytach i
    > dłużnikach i dawać cynk kto spłaca a kto nie

    To są biura informacji kredytowej, zgodnie z ustawą. A jakim prawem jakiś
    Związek Banków Polskich??? Przecież to nielegalne!