  • 1. Data: 2010-07-19 10:49:11
    Temat: Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    Witam !

    Interesuje mnie karta kredytowa ( a moze jakas debetowka tez sie da ?? )
    tylko i wylacznie w celu dokonywania zakupow biletow
    (tanie linie lotnicze, busy miedzynardowe itd.) Nie chce zadnego kredytu ani
    wydawania kasy ponad to co mam na koncie :)
    Chce zeby bylo to jak najbardziej uniwersalne rozwiazanie (bezproblemowe
    zakupy) oraz w miare tanie w utrzymaniu oraz prowizjach (przewalutowywaniu
    itd.)

    Jak rozumiem karta DEBETOWA np. Visa z sercem Inteligo albo mBanku "z
    delfinkiem" nie da sie placic w necie za zakupy biletow lotniczych
    (rezerwcje on-line) ???

    bo rozwazalem na razie karty mBanku i Inteligo (ale niekoniecznie musi to
    byc tam) ale z tego co sie orientuje Inteligo nie ma w ofercie kredytowek,
    mbank ma kilka ale sie w nich troche gubie ...

    pzdr i z gory dzieki :)

  • 2. Data: 2010-07-19 11:08:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 12:49:11 +0200, Feniks napisał(a):

> [...]
    > to byc tam) ale z tego co sie orientuje Inteligo nie ma w ofercie
    > kredytowek, mbank ma kilka ale sie w nich troche gubie ...

    Jeżeli chodzi o Ryanair to opłaca się mieć MC pre-paid (BZWBK, Fortis i
    nie wiem czy ktoś jeszcze oferuje). Co do innych linii, to jeżeli nie
    kupujesz płacąc w PLN, to optymalnym rozwiązaniem jest VE z Polbanku.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-07-19 11:15:04
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Zarówno debetówkami Inteligo jak i mBanku da się płacić w Internecie.

  • 4. Data: 2010-07-19 11:16:37
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    > Jeżeli chodzi o Ryanair to opłaca się mieć MC pre-paid (BZWBK, Fortis i
    > nie wiem czy ktoś jeszcze oferuje). Co do innych linii, to jeżeli nie
    > kupujesz płacąc w PLN, to optymalnym rozwiązaniem jest VE z Polbanku.

    hmmm ale ta VE z Polbanku to jak rozumiem debetowka ?? myslalem ze
    debetowwkami nie da sie placic w liniach lotniczych :) w takim razie moze VE
    mbanku tez dziala ? albo Inteligo ??

  • 5. Data: 2010-07-19 11:17:13
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    ale za bilety lotnicze ??? jakos nie za bardzo mi to szlo ;)

  • 6. Data: 2010-07-19 11:39:11
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    > Jeżeli chodzi o Ryanair to opłaca się mieć MC pre-paid (BZWBK, Fortis i

    ale z tego co czytam te prepaidy BZWBK mozna doladowac tylko do 500 zl ...

  • 7. Data: 2010-07-19 11:45:21
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 19 Lip, 13:16, "Feniks" <s...@n...jest> wrote:

    > hmmm ale ta VE z Polbanku to jak rozumiem debetowka ?? myslalem ze
    > debetowwkami nie da sie placic w liniach lotniczych :) w takim razie moze VE
    > mbanku tez dziala ? albo Inteligo ??

    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/Visa
    _Electron_eKONTO/index.html#tabs=0

  • 8. Data: 2010-07-19 12:13:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:16:37 +0200, Feniks napisał(a):

    > hmmm ale ta VE z Polbanku to jak rozumiem debetowka ?? myslalem ze
    > debetowwkami nie da sie placic w liniach lotniczych :) w takim razie
    > moze VE mbanku tez dziala ? albo Inteligo ??

    VE mBanku oczywiście też zadziała, nie wiem jak Inteligo (prawdopodobnie
    też). Jednak jeżeli płacisz w obcej walucie to aktualnie najlepsza będzie
    VE Polbanku.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-07-19 12:15:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:39:11 +0200, Feniks napisał(a):

    > ale z tego co czytam te prepaidy BZWBK mozna doladowac tylko do 500 zl

    No jak będziesz kupował bilet(y) poniżej 500 pln to możesz ją kupić, bo
    zwróci się od razy podczas pierwszego zakupu. Jeżeli bilety będą droższe,
    możesz to podzielić na części jak się uda, bo nie płacisz opłaty
    administracyjnej w Ryan za opłatę kartą. Jeżeli nie chcesz to zobacz na
    kartę Vobisu, albo bodajże jeszcze jest jakaś kredytówka BPH-Ryan (albo
    to już GE Money?).

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-07-19 12:16:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    > Jeżeli nie chcesz to zobacz na kartę Vobisu,

    Tfu na psa urok, miało być Fortisu - skąd mi się to wzięło? Cholera wie.

    --
    xbartx