  • 1. Data: 2013-12-21 08:31:51
    Temat: Polbank leży chyba już 4 dzień
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Ktoś wie co dzieje się w Polbanku?

    Od 4 dni nie działa mi karta T-Mobile Polbank....
    Na infolinii automat mówi, że trwają "chwilowe kłopoty", a konsultant
    mówi coś o tym że będą te karty wymieniać. W sklepie karta jest
    odrzucana jeszcze przed podaniem pinu, więc wnioskuję, że ktoś u nich
    zaniedbał i coś wygasło (chip?)

    Po czymś takim przed świętami z mojej strony udzielam im czerwonej
    kartki. Mogą już mi tej nowej karty nie przesyłać :)

    Udzielam czerwonej kartki głownie za ściemnianie, o chwilowych
    kłopotach, tymczasem pad jest kompletny i jeszcze potrwa sporo.

    Bankowcy od Pol Rajfiego - weźcie się za handel pietruszką może, co?

    Marvin