  • 1. Data: 2013-12-19 13:37:20
    Temat: Raif Polbank tez daje
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Znaczy dupy daje - od wczoraj nie dziala ich karta
    MastercardGold, czego sie dowiaduje dopiero na infolinii
    ze maja ... przejsciowe problemy techniczne z autoryzacja

    Taaa... bardzo przejsciowe skoro wczoraj nie dzialala
    dziś nie dziala i do jutra napewno nie bedzie ;P

    Swoja droga chyba dobrze ze zadzwoniłem
    bo juz mialem zamiar nia szyby wyskrobac

    Pozdro

  • 2. Data: 2013-12-19 18:01:13
    Temat: Re: Raif Polbank tez daje
    Od: wefe <k...@i...pl>

    u mnie T-Mobile tez nie działała w Żabce za płatności rachunków. Ciekawe awaria,
    blokada płatności w żabce...

  • 3. Data: 2013-12-19 18:56:52
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-19 18:01, wefe pisze:
    > u mnie T-Mobile tez nie działała w Żabce za płatności rachunków. Ciekawe awaria,
    blokada płatności w żabce...

    A może sobie wynik robią na koniec roku, jak coponiektóre firmy ?

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2013-12-19 19:06:09
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-12-19 18:56, J_K_K pisze:

    > A może sobie wynik robią na koniec roku, jak coponiektóre firmy ?

    Jeśli tym wynikiem ma być wq... klientów R-P banku
    to pewnie masz racje ;P

    Zobaczymy czy do jutra Raifi usunie tą "chwilową" awarie

  • 5. Data: 2013-12-19 19:33:32
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-19 13:37, Waldek pisze:
> [...]
    >
    > Taaa... bardzo przejsciowe skoro wczoraj nie dzialala
    > dziś nie dziala i do jutra napewno nie bedzie ;P

    Dobrze, że moja wczoraj nie wieczorem nie wiedziała, że nie działa bo
    bym nie zapłacił ;)

    Slavekk

  • 6. Data: 2013-12-20 00:49:16
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 19 Dec 2013 13:37:20 +0100, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:

> [...]
    >dziś nie dziala i do jutra napewno nie bedzie ;P
    >
    >Swoja droga chyba dobrze ze zadzwoniłem
    >bo juz mialem zamiar nia szyby wyskrobac

    To nie wina banku. To wina polskich informatykow, ktorzy jak wiadomo,
    sa najlepsi na swiecie bo wygrywaja studenckie konkursy.

    Ino potem im jakos nie idzie....

    A.L.

  • 7. Data: 2013-12-20 06:21:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    A.L. <a...@a...com> writes:

    [...]
    > To nie wina banku. To wina polskich informatykow, ktorzy jak wiadomo,

    Akurat systtem Polbanku był w sporej części tworzony przez jakichś
    Hindusów czy Rumunów :P

    KJ

  • 8. Data: 2013-12-20 08:23:50
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Taaa... bardzo przejsciowe skoro wczoraj nie dzialala
    > dziś nie dziala i do jutra napewno nie bedzie ;P

    Problem występuje przynajmniej od poniedziałku.

    Wiwo

  • 9. Data: 2013-12-22 18:06:05
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 13:37:20 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    >
    > Taaa... bardzo przejsciowe skoro wczoraj nie dzialala
    > dziś nie dziala i do jutra napewno nie bedzie ;P

    Dziś (niedziela) nadal są problemy. Po włożeniu do teminala od razu jest
    błąd.

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 10. Data: 2013-12-22 18:17:56
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 20 Dec 2013 06:21:34 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >A.L. <a...@a...com> writes:
    >
    >[...]
    >
    >Akurat systtem Polbanku był w sporej części tworzony przez jakichś
    >Hindusów czy Rumunów :P
    >
    >KJ

    No to jeszcz gozrej. Nigeria tez jest potega informatyczna. Czemu nei
    zlecili tam?

    A.L.