  • 1. Data: 2013-12-21 07:29:42
    Temat: Re: Alior Bank - zmiany w regulaminie dot. PayPass
    Od: Aetius <c...@g...com>

    Tak, zapis o PayPass jest ciekawy, ale mnie osobiście jeszcze bardziej interesuje:
    "7. Wycofanie CashBack w przypadku kart kredytowych: Silver, Gold i Platinum."

    Czyli koniec 1%. Nie było to dużo, ale przynajmniej łapała się każda transakcja, a
    nie tylko wybrane kategorie. Jest teraz gdzieś jeszcze na rynku dostępny Cash Back
    (zwany przez purystów Money Back) od wszystkiego (na karcie kredytowej)?

  • 2. Data: 2013-12-21 08:06:02
    Od: em <e...@g...com>

    W ogóle poszli po całości:
    -Obniżenie do poziomu 3% (z 5%) CashBack w ramach Konta Rozsądnego
    -Wycofanie ubezpieczeń assistance w przypadku kart kredytowych Silver i Gold.
    -Zmiana sposobu rozliczania transakcji bezgotówkowych realizowanych w walucie innej
    niż PLN w przypadku kart debetowych i kredytowych. Maksymalna marża banku zostaje
    podwyższona z 6 do 9%.

  • 3. Data: 2013-12-21 10:03:04
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-21 07:29, Aetius pisze:
> [...]
    (zwany przez purystów Money Back) od wszystkiego (na karcie kredytowej)?

    Poniekąd RaiPol - T-Mobile (jeszcze ?), ale liczą się tylko pełne setki.

    Pzdr

    JKK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2013-12-22 01:57:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    a nie tylko wybrane kategorie. Jest teraz gdzieś jeszcze na rynku
    dostępny Cash Back (zwany przez purystów Money Back) od wszystkiego (na

    Jest - ale ograniczony limitem dolnym - czyli > 100 za transakcje się
    lapie na 1% np. Raiff-Polbank
    - debetówek to np. dalej Merytoryczny daje bez limitow cofke za wszystko

  • 5. Data: 2013-12-22 08:42:58
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-22 01:57, Waldek pisze:

    > Jest - ale ograniczony limitem dolnym - czyli > 100 za transakcje się
    > lapie na 1% np. Raiff-Polbank

    Nie do końca - patrz wyżej.
    Za 200 dostanie 2 PLN, ale za 199 tylko 1 PLN.

    Pzdr

    JKK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2013-12-22 16:16:38
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-12-22 08:42, J_K_K pisze:

    > Nie do końca - patrz wyżej.
    > Za 200 dostanie 2 PLN, ale za 199 tylko 1 PLN.

    Dokladnie tak - min 100 trzeba zaplacic zeby cokolwiek dostac
    a przedzialy "miedzy stowkowe" sa niestety jałowe :/