  • 1. Data: 2010-07-05 13:05:24
    Temat: Polbank już zdechł?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Cały dzień nie idzie wykonać żadnego przelewu wychodzącego - strona się niby
    ładuje, ale przy zatwierdzaniu wiesza się wszystko i nie pozwala zatwierdzić
    przelewu. Czyżby już należało puścić sobie ten filmik?

    http://www.youtube.com/watch?v=1rqoEDxL6dM
    --
    AS

  • 2. Data: 2010-07-05 13:07:17
    Temat: Re: Polbank już zdechł?
    Od: BK <b...@g...com>

    Tak banki zasadniczo zaczynaja swoja upadlosc od wylaczenia strony www...

  • 3. Data: 2010-07-05 13:11:31
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Tak banki zasadniczo zaczynaja swoja upadlosc od wylaczenia strony www...

    Banki może i tak...

    --
    AS

  • 4. Data: 2010-07-05 13:12:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Jul 2010 15:05:24 +0200, Adam Sito napisał(a):

> [...]
    > niby ładuje, ale przy zatwierdzaniu wiesza się wszystko i nie pozwala
    > zatwierdzić przelewu. Czyżby już należało puścić sobie ten filmik?

    Ja rano wykonałem kilka przelewów między kontami, kilka odroczonych i
    jeden do DBnet i pieniądze już tam dotarły. Także może to coś lokalnie u
    Ciebie? Albo ja mam takiego farta ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-07-05 16:54:54
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Standartowa Odpowiedź Informatyka, w skrócie SOI#1:
    "U mnie działa."

    Pozdrawiam
    feromon

  • 6. Data: 2010-07-06 20:52:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4c320ff6$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Feromon" <f...@w...pl> wrote:

    > Standartowa Odpowiedź Informatyka, w skrócie SOI#1:
    > "U mnie działa."

    Mhm.
    Rozumiem, ze informatycy to tacy, co crosspostuja i ortografie tez maja
    w powazaniu.

    TA

  • 7. Data: 2010-07-07 00:44:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" i0slo3$co$...@i...gazeta.pl

    > [..] Albo ja mam takiego farta ;)

    To ostatnie. :) W połączeniu z wyrozumiałością
    i wytrwałością. :) Ja też tak miałem -- kiedyś. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'