  • 11. Data: 2010-02-24 22:30:25
    Temat: Re: Polbank a grecja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4...@n...onet.pl

    > dlaczego?

    IMO w weekendowych wydaniach gazet mogą się ukazać artykuły opisujące w
    alarmistycznym tonie obniżenie ratingów greckich banków. Mogą mieć miejsce
    informacje, ze nie ma gwarancji polskiego BFG w Polbanku. Nie wiadomo jak na
    to mogą zareagować klienci. A jak do tego jeszcze umiejętnie się podłącza
    konkurencyjne banki, IMO istnieje realne ryzyko, że Polbank może mieć
    problem z płynnością. A jako że nie oferuje on warunków wyraźnie lepszych
    niż inne banki - wytransferowałbym środki.

  • 12. Data: 2010-02-24 22:47:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 23:30:25 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > że Polbank może mieć problem z płynnością. A jako że nie oferuje on
    > warunków wyraźnie lepszych niż inne banki - wytransferowałbym środki.

    Po ostatnich zakupach biletów zostało mi u nich jakieś 117 pln i dzisiaj
    z rana wybrałem z bankomatu, jeszcze za nim się artykuły ukazały - ale
    miałem nosa hłe hłe. Te 7 pln będę dochodził od greckiego BFG ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2010-02-25 06:28:29
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-02-24 20:58, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A z jakiego powodu?

    Choćby psychologicznego. Jak Grecy zaczną paniczne ruchy to nie będzie
    wesoło.
    Ja mając tam kredyt nie czułbym się w obecnej chwili komfortowo.
    Zresztą podobno już niektórzy Grecy uciekają z kasą za granicę.
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 14. Data: 2010-02-25 07:00:55
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 25-02-2010 07:28, Piona pisze:

> [...]
    > Ja mając tam kredyt nie czułbym się w obecnej chwili komfortowo.
    > Zresztą podobno już niektórzy Grecy uciekają z kasą za granicę.

    Kredyt to pół biedy - nie zniknie, ale depozyt to już inna sprawa.
    Dan.

  • 15. Data: 2010-02-25 11:13:44
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > ... Te 7 pln bÄ&#65533;dÄ&#65533; dochodziĹ&#65533; od greckiego BFG ;)

    Jak myślisz, jakie będą Twe koszty tego "dochodzenia"? ;)

  • 16. Data: 2010-02-25 17:40:36
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Piona" <e...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Ja mając tam kredyt nie czułbym się w obecnej chwili komfortowo.
    > Zresztą podobno już niektórzy Grecy uciekają z kasą za granicę.

    wiesz, była taka historyjka o Mosze co nie mógł spać i go Rachela pyta czemu
    tak sie wierci.
    On na to że ma duży dług i nie wie jak go spłaci Leviemu.
    A Rachela na to, ty Mosze śpij, to juz problem Leviego, nie twój.

    Z kredytem w polbanku to ja bym sie nie martwił. To oni mają problem.
    Jest tylko jedno ale, trzeba przeczytać umowę i sprawdzić czy moga z dnia na
    dzień go "wypoweidzieć"
    i jest szansa że to bedzie jakoś "uzasadnione". Wtedy pytanie czy polbank ma
    prawo do
    bankowego nakazu egzekucji w Polsce.

    george

  • 17. Data: 2010-02-25 19:45:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "MarekZ" hm494b$2md$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > [..] A jako że nie oferuje on warunków wyraźnie lepszych niż inne banki -
    wytransferowałbym środki.

    Warunki są wyraźnie lepsze -- 6.5% z dzienną kapitalizacją.
    Ja wycofałem z 3 mocnych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-02-26 09:02:16
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Piona" <e...@w...pl> wrote in message

    > Choćby psychologicznego. Jak Grecy zaczną paniczne ruchy to nie będzie
    > wesoło.

    Jakie ruchy?
    Powiem tak: chcielibyscie greckiego kryzysu zamiast super 6-=tej potegi
    gospodarczej w europie Polski:))
    TV w Polsce to potega! TV dziala jak dogmaty religijne:))
    A tak na serio, w grecji nic sie nie stanie, jak by sie mialo cos stac to by
    sie stalo ok 1,5 roku temu podczas poteznych zamieszek mlodziezy i
    robotnikow.

  • 19. Data: 2010-03-01 15:36:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pmlb" r6Mhn.256000$5...@n...ams2

    > A tak na serio, w grecji nic sie nie stanie, jak by sie mialo cos stac to by
    > sie stalo ok 1,5 roku temu podczas poteznych zamieszek mlodziezy i
    > robotnikow.

    Tam jest 8 razy większy dług niż w Polsce -- w przeliczeniu na człowieka.
    Nie twierdzę, że od tego załamie się grecka gospodarka, ale wesoło nie jest.

    Może niech wprowadzą u siebie silną dewaluację (ale nie mają swojej
    waluty --> szkoda) i idące za nią wysokie oprocentowanie -- także
    w polskiej części ich Eurobanku, zwanego u nas Polbankiem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-03-01 16:46:47
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hmgmv8$kiq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > waluty --> szkoda) i idące za nią wysokie oprocentowanie -- także
    > w polskiej części ich Eurobanku, zwanego u nas Polbankiem. ;)

    Ja mialem na mysli tylko to, ze smiech mnie ogarnia jak w polskiej TV sie
    ciesza, ze wGrdcji i hiszpani kryzys. Ale zaden dzienikaz juz nie pokaze, ze
    pozim zycia w grcji i hiszpani ogranietej kryzysem jest wyzszy niz w Polsce
    ktora to jako jedyna sie kryzysowi oparla i jest 6-ta potega gospodarcza w
    Europie...
    Na tylu forach ludzie sie tak strasznie martoiwa co z grecja a to do grcji
    nadal jezdza ludzie za praca:))) nie odwrotnie. O to mi szlo. Takie mydlenie
    oczu proba odwrocenia, zo o prosze grecja sie sypie nie to co potega
    polska:))) w ktorej zamarzlo ponad 300 osob tej zimy (poprzedni taki wynik
    byl za okupacji).