  • 1. Data: 2010-02-24 09:36:50
    Temat: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Oto jaki komunikat dostałem w serwisie transakcyjnym:

    "Witaj,
    informujemy, że na adres e-mail zarejestrowany w mBanku wysłana zostanie
    wiadomość podpisana przez pracownika banku - Annę XXXXXXXXX. W wiadomości
    podany będzie numer telefonu 042 xxx xx xx, pod którym od poniedziałku do
    piątku w godzinach 10:00-20:00 można bezpośrednio skontaktować się z w/w
    pracownikiem."

    Rzeczywiście e-mail o wymienionych cechach dotarł. Świetna sprawa. Całkiem
    możliwe, że to już od dawien dawna funkcjonuje, ale ja doświadczyłem tego po
    raz pierwszy.

  • 2. Data: 2010-02-24 09:43:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

> [...]
    >
    > Rzeczywiście e-mail o wymienionych cechach dotarł. Świetna
    > sprawa. Całkiem możliwe, że to już od dawien dawna funkcjonuje, ale ja

    Cóż, trzeba oddać sprawiedliwość m*bankom, że chyba jako jedyni (niech
    mnie ktoś poprawi) poważnie podeszli do uwierzytelniania "banku przed
    klientem", przypominając choćby pole hobby wcześniej, a teraz coś
    takiego.
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 3. Data: 2010-02-24 10:06:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 10:43:01 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > mnie ktoś poprawi) poważnie podeszli do uwierzytelniania "banku przed
    > klientem", przypominając choćby pole hobby wcześniej, a teraz coś

    Z Aliora jak do mnie dzwonili, to też zawsze z tego samego numeru,
    widocznego oczywiście, który o ile mnie pamięć nie myli jest nawet na ich
    www wyeksponowany.

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-02-24 10:35:21
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-02-24 11:06, xbartx pisze:

    > Z Aliora jak do mnie dzwonili, to też zawsze z tego samego numeru,
    > widocznego oczywiście, który o ile mnie pamięć nie myli jest nawet na ich
    > www wyeksponowany.

    ale wiesz, że byle przygłup jest w stanie zaprezentować się takim
    numerem, jakim tylko będzie chciał?

  • 5. Data: 2010-02-24 10:41:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Lut, 11:35, Paul <e...@e...com> wrote:

    > ale wiesz, że byle przygłup jest w stanie zaprezentować się takim
    > numerem, jakim tylko będzie chciał?

    W Aliorze mozna tez (a to chyba wazniejsze niz prezentacja numeru)
    ustawic haslo identyfikacyjne, ktore pracownik musi nam podac przez
    tel.

  • 6. Data: 2010-02-24 10:55:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 11:35:21 +0100, Paul napisał(a):

    > ale wiesz, że byle przygłup jest w stanie zaprezentować się takim
    > numerem, jakim tylko będzie chciał?

    W teorii, różnice między teorią a praktyką nie istnieją. W praktyce i
    owszem.

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-02-24 12:35:49
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    xbartx (<b...@h...net>) ma odwage pisac:

    www.spoofcard.com

  • 8. Data: 2010-02-24 13:05:06
    Od: WW <w...@i...com>

    W dniu 2010-02-24 11:41, BK pisze:

    > W Aliorze mozna tez (a to chyba wazniejsze niz prezentacja numeru)
    > ustawic haslo identyfikacyjne, ktore pracownik musi nam podac przez
    > tel.

    Tak, w Mbanku jest tak samo, korzystam od roku z tej funkcjonalności :)

    W.

  • 9. Data: 2010-02-24 14:46:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 16:35:49 +0400, kashmiri napisał(a):

    > www.spoofcard.com

    Nie ma potrzeby tak kombinować, bo zazwyczaj banki dzwonią z
    zastrzeżonych a takie jeszcze łatwiej jest praktycznie bez kosztowo
    uzyskać. Pytanie tylko co dalej?

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-02-25 07:54:25
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-24 15:46, xbartx wrote:

    > Nie ma potrzeby tak kombinować, bo zazwyczaj banki dzwonią z
    > zastrzeżonych a takie jeszcze łatwiej jest praktycznie bez kosztowo
    > uzyskać. Pytanie tylko co dalej?

    Żaden problem :-)
    Jeśli nie chcą ode mnie uwierzytelnienia - w ogóle nie ma sprawy.
    Jeśli chcą - tłumaczę konsultantowi, dlaczego to jest
    niedopuszczalne i na drzewo...

    witrak()