  • 1. Data: 2010-02-24 19:49:03
    Temat: Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy orientuje sie ktos z Was, czy w Meritum Banku karta debetowa jest
    obowiazkowa przy ich ROR? Czy mozna z niej w zrezygnowac i miec konto
    bez karty (chodzi mi tylko o dostep do lokat)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-02-24 19:53:48
    Temat: Re: Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    9g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]
    > obowiazkowa przy ich ROR? Czy mozna z niej w zrezygnowac i miec konto
    > bez karty (chodzi mi tylko o dostep do lokat)?

    Nie wiem wprawdzie jak jest w regulaminie Meritum, ale co Ci ewentualnie
    broni zastrzec te karte i nie zamawiac kolejnej?

  • 3. Data: 2010-02-24 20:14:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Rafal M"
    c.googlegroups.com

    > Czy orientuje sie ktos z Was, czy w Meritum Banku karta debetowa jest
    > obowiazkowa przy ich ROR? Czy mozna z niej w zrezygnowac i miec konto
    > bez karty (chodzi mi tylko o dostep do lokat)?

    z lektury grupy i forum mbanku wnioskuje, ze nie.

  • 4. Data: 2010-02-24 21:01:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Mozna wziac te szkaradztwo i nie aktywowac

  • 5. Data: 2010-02-24 21:07:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
> [...]
    > obowiazkowa przy ich ROR? Czy mozna z niej w zrezygnowac i miec konto
    > bez karty (chodzi mi tylko o dostep do lokat)?

    tak mozna bez karty.

  • 6. Data: 2010-02-24 21:34:52
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Mozna aktywowac konto bez karty.

    MichalL

  • 7. Data: 2010-02-25 08:48:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mozna wziac te szkaradztwo i nie aktywowac

    przykladowo w ING tak nie zadziala, za nieaktywowana karte tez pobieraja
    oplate, trzeba zamowic i zrezygnowac/zastrzec

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-02-25 12:53:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > przykladowo w ING tak nie zadziala, za nieaktywowana karte tez pobieraja
    > oplate, trzeba zamowic i zrezygnowac/zastrzec

    W Meritum przy zamawianiu konta zaznacza sie opcje bez karty, przetestowane
    w praktyce, dziala wszystko bez karty bez problemu. Nie trzeba stosowac
    zadnych zabiegow z rezygnowaniem z karty, przy skladaniu wniosku o konto
    zaznaczamy opcje 'bez karty'. Zakladalem w oddziale i nie bylo z tym zadnego
    problemu.