  • 11. Data: 2010-07-09 09:21:25
    Temat: Re: Polbank Era
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    news:b31836c4-e5da-4b1f-94d3-d0621f222534@z8g2000yqz
    .googlegroups.com...
    Jeśli spłacasz wszystko w terminie, to Twoja rata wynosi: kwota do
    rozłożenia + 5% przez liczbę rat. Czyli opłata za raty też jest
    rozłożona na raty :-) Do tego dochodzi 1% zwrotu za zakup, na wyciągu
    z miesiąca zakupu. Czyli de facto koszt rozłożenia na raty to 4%

    Nie do końca, bo jest limit zwrotów.

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2010-07-09 09:23:09
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i16m8p$em8$1@mx1.internetia.pl...

    > Mam jeszcze dwa pytania, być może dla niektórych oczywiste... Masz dostęp
    > do rachunku tej karty przez jakiś system elektroniczny, czy trzeba mieć
    > konto i do niego jest podpinana karta?

    Ja akurat mam tam konta oszczędzające i bieżące
    i stamtąd widzę co się dzieje na karcie.

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-07-09 09:23:50
    Od: luc <b...@g...net>

    On 9 Lip, 10:20, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Mam jeszcze dwa pytania, być może dla niektórych oczywiste... Masz dostęp do
    > rachunku tej karty przez jakiś system elektroniczny, czy trzeba mieć konto i
    > do niego jest podpinana karta? Czy można zrobić przelew z tej karty
    > kredytowej na inny rachunek?
    >
    > Jeżeli by tak było, to ta karta przebiłaby funkcjonalnością kartę Citi, z
    > której pozwalają robić przelewy (traktowane jak transakcje bezgotówkowe) na
    > konta związane z rachunkami w gospodarstwie domowym...

    A tu Ci nie odpowiem, bo mam tam normalne konto plus rachunki
    oszczędzające i obsługa karty jest w serwisie polbank24. Musiałby się
    odezwać ktoś, kto ma tylko kartę, bez innych produktów. MarekZ?

    Przelewów z karty nie ma, zastanawiam się nad KK Citi do tego celu...

    > Pozdrawiam
    > Czabu

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 14. Data: 2010-07-09 09:30:42
    Od: luc <b...@g...net>

    -----------------------­-----------------

    > Nie do końca, bo jest limit zwrotów.

    Racja, ale dość wysoki w porównaniu z innym produktami z cashbackiem.
    Kwota 750 pln sugeruje, że PTC (na wyciągu piszą, że wzrot to bonus
    era) nie chce bawić się w płacenie podatków od nagród.

  • 15. Data: 2010-07-09 09:40:37
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-07-09 10:20, Czabu wrote:

> [...]
    > trzeba mieć konto i do niego jest podpinana karta? Czy można zrobić
    > przelew z tej karty kredytowej na inny rachunek?

    Ja mam dostep przez system elektroniczny (darmowy) a mam tylko ta karte
    - sa 2 systemy - wybierasz z ktorego chcesz korzystac - taki ogolny
    Polbank24 lub tylko z wyciagami do kart.
    Nie mozna robic przelewow z karty.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2010-07-09 10:34:37
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    A jak to jest gdy po 3 miesiącach skończy się konto w takim Heyah i go nie
    przedłużę, bo znalazłem coś takiego w regulaminie:

    8. W razie utraty przez Posiadacza Karty Kredytowej Polbank-Era statusu
    Klienta PTC lub w przypadku rozwiązania zawartej pomiędzy Bankiem a PTC
    umowy o współpracy,
    dotyczącej wydawania Kart Kredytowych Polbank-Era, Posiadacz Karty
    Kredytowej Polbank-Era
    utraci uprawnienia, o których mowa w ust. 2, 4 i 5 powyżej od Okresu
    Rozliczeniowego następującego
    bezpośrednio po dacie, w której przestał być Klientem PTC lub, w której ww.
    umowa o współpracy
    uległa rozwiązaniu.

    9. Od Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po dacie,
    w której Posiadacz Karty Kredytowej Polbank-Era utracił status Klienta PTC,
    przedmiotowa Karta
    pozostaje nadal ważna do upływu daty jej ważności, z tym, że ulega
    przekształceniu w Kartę z segmentu
    Kart Komfortowych zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Karty Kredytowej i
    Tabelą Oprocentowania
    i Spłaty Karty Kredytowej. Postanowienia niniejszego ustępu stosuje się
    odpowiednio do sytuacji
    rozwiązania zawartej pomiędzy Bankiem a PTC umowy o współpracy, dotyczącej
    wydawania
    Kart Kredytowych Polbank-Era.

    Czy Polbank jakoś to sprawdza czy może Era ich o takim fakcie informuje ?

    Damian