  • 11. Data: 2016-05-30 14:18:39
    Temat: Re: Podwyzki w TMUB
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-05-30 13:25, Dawid Rutkowski wrote:
    > O, a do czego używasz MO ?

    Cholera, chciałem napisać IO ))))

  • 12. Data: 2016-05-30 14:19:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-05-30 12:21, Dominik Ałaszewski wrote:

    > Do mnie przysłali dziś o 10.56. Zagłębiam się w lekturę :-)

    Chciałbym życzyć miłej lektury, ale... ))))

  • 13. Data: 2016-05-30 17:38:50
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2016-05-29 o 21:42, Uncle Pete pisze:

    > Jestem ciekaw, czy zostały jeszcze konta z darmowym prowadzeniem,
    > darmowymi kartami (może być niewygórowany wymóg minimalnych wpływów i
    > wydatków), darmowymi bankomatami i zwykłymi przelewami?

    Millennium 360, wymóg wpływ 1000 zł miesięcznie i jedna transakcja kartą
    w miesiącu.

    --
    Nika

  • 14. Data: 2016-05-31 22:57:43
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 30.05.2016 17:38, Nika wrote:

    > Millennium 360, wymóg wpływ 1000 zł miesięcznie i jedna transakcja kartą
    > w miesiącu.

    Te konta to teraz dla tych co polują na promocje niezła gratka. Moja
    koleżanka kilka miesięcy temu założyła konto w Plus banku znaczy
    przedłużała umowę na telefon i założyła konto, bo okazało się że jak
    wyda kartą 500zł/m-c to ma konto całkowicie za darmo i abonament tel też
    za darmo. Do tego dostała jakiś telefony Sony Xperia coś tam za 8zł. Z
    tego co mi gdzieś mignęło w TMUB też ma być to samo, że albo abo albo
    mobilny internet jest za free jeżeli wyda się kartą 500zł czyli taki
    całkiem sympatyczny ukryty moneyback a do tego można wykręcić te ich
    ustawowe 25zł na m-c ;)

    Xenocide