  • 1. Data: 2016-05-28 11:59:58
    Temat: PayPal - transfer
    Od: j...@g...com

    Witam,

    czy jest jakaś możliwość przelewu natychmiastowego z PayPal na jakieś konto, kartę,
    portfel? Chodzi o to, że jedyne pieniądze jakie w chwili obecnej mam są na koncie PP.
    A chciałbym je jakoś przetransferować, aby móc zrobić zakupy. Kwota nie jest jakaś
    nie wiadomo jaka, ale pozwoli utrzymać się przez weekend. Najlepiej aby szło na jakiś
    portfel albo konto w BPH.

  • 2. Data: 2016-05-28 14:28:52
    Temat: Re: PayPal - transfer
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/28/2016 06:59 PM, j...@g...com wrote:
> [...]
    > przetransferować, aby móc zrobić zakupy. Kwota nie jest jakaś nie
    > wiadomo jaka, ale pozwoli utrzymać się przez weekend. Najlepiej aby

    Nie bardzo. Wyślij pieniadze przez PayPal komuś znajomemu / rodzinie, i
    poproś ich o przelew natychmiastowy z banku.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2016-05-28 17:40:54
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/28/2016 4:59 AM, j...@g...com wrote:
> [...]
    nie wiadomo jaka, ale pozwoli utrzymać się przez weekend. Najlepiej aby szło na jakiś

    zapytaj kolegi czy nie ma gotowki, to mu oddasz w paypalu.
    albo niech ci zrobi przelew z konta, a ty jemu na paypal.