  • 1. Data: 2006-11-03 11:16:09
    Temat: Podwyżka oprocentowania Multi
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Witam,

    Pytanie do osób, które mają tam kredyt - czy już widzicie podwyższone
    oprocentowanie w harmonogramie spłat - ja ciągle mam stawkę sprzed
    podwyżki.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2006-11-03 11:24:39
    Temat: Re: Podwyżka oprocentowania Multi
    Od: "Paul" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Zmieni się po spłacie najbliższej raty....
    Właśnie dziś ide ponegocjowac, bo marża ponad 2% przy LTV ok 30-40% to już
    lekkie przegięcie.

  • 3. Data: 2006-11-03 13:19:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    a oprocentowanie wkladow oszczednosciowych rowniez maja zamiar podniesc?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-11-03 13:37:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > a oprocentowanie wkladow oszczednosciowych rowniez maja zamiar podniesc?

    Tak. Tych w CHF :-)
    KJ

  • 5. Data: 2006-11-03 14:15:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>