  • Data: 2020-01-21 15:33:03
    Temat: Podgląd innych banków w milku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dodali chyba przed chwilą - w każdym razie logując się przed południem jeszcze nie
    zauważyłem.
    Można (teoretycznie, bo nie testowałem) dodawać konta z aliora, ing, mBąka, żubra,
    skarbonki i santandera.

    W ING rozszerzyli (choć te, które dodałem jakiś czas temu, podobno się
    przeterminowały i już nie ściąga aktualnych danych) i można dodawać mBąka, milka (te
    dwa były na początku), skarbonkę (doszła niedawno), żubra i bnp paribas (dwa ostatnie
    to nowość).

    Jakiś jeszcze inny bank to też umożliwia?