  • Data: 2020-01-24 09:12:13
    Temat: Re: Podgląd innych banków w milku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 20:49:48 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > No nie jest. Po raz fefnasty już sprawdziłem.

    A, możliwe, u żony też nie ma.
    Widać trafiłem do pilota - może dlatego, że ustawiłem podgląd milka w ST ING?
    Albo może konto na wypowiedzeniu (po raz trzeci z propozycją moneybacku nie
    zadzwonili :( ), więc ew. błędy już bardziej nie zniechęcą ;>
    Ale dziwny ten "pilot", ze strony banku ani be ani me.

    A jak już będziesz miał, to napis "moje środki" zmiemi się na "moje środki w banku
    millennium".