  • 1. Data: 2002-09-27 11:53:11
    Temat: ING - zmiany
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    ING zmienilo zasady wysylania przelewow - i co najdziwniejsze uzaleznilo
    dostep do Eliksiru od waraintu konta. I tak - w wariancie standardowym
    (Standard taryfa 2 za 7zl miesiecznie) przelew zlozony po godz 8:00 nie ma
    szans na wyjscie tego samego dnia i wychodzi dnia nastepnego. Dla taryf
    wyzszych deadline jest o godz 12:00. Ale chyba nawet w najdrozszym wariancie
    VIP 3 Eliksir jest niedostepny... Pora zmieniac bank na bardziej sensowny.
    Ciekawe czy bank ma prawo nie realizowac przelewow jednych klientow a
    realizowac przelewy innych klientow...? Taki rasizm ze wzgledu na wysokosc
    oplaty za konto ? Powiem szczerze ze od czasu polaczenia ING z BSK bank ten
    schodzi coraz bardziej na psy.

  • 2. Data: 2002-09-27 12:05:26
    Temat: Re: ING - zmiany
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oplaty za konto ? Powiem szczerze ze od czasu polaczenia ING z BSK bank

    To stąd pensja przychodzi mi coraz później.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-09-27 12:08:45
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Dave"
    > ING zmienilo zasady wysylania przelewow
    Możesz podać źródło wiadomości?

    > Ale chyba nawet w najdrozszym wariancie VIP 3 Eliksir jest niedostepny
    ING od kilku miesięcy wcale nie uczestniczy w trzeciej sesji Eliksiru

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-09-27 12:12:22
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wariancie
    > ten
    >
    > To stąd pensja przychodzi mi coraz później.

    Chyba nie stad. Jak pensje wysla III Eliksirem to na koncie bedzie dopiero
    nastepnego dnia i stad jest opoznienie. Najgorsze jest to ze pojawi sie ona
    o 8 nastepnego dnia - a wiec nie da sie jej (albo jej czesci) gdzie indziej
    przelac tego samego dnia. W ten sposob podwojnie sie traci. ING zapewne
    chcial zmusic klientow do przeniesienia sie na wyzszy wariant konta z
    wieksza oplata. U mnie osiagna tym tylko tyle ze pensje bede przelewal gdzie
    indziej - tam gdzie normalnie przyjmuja i wysylaja Eliksir (np do mBanku) a
    pozniej bede zastanawial sie nad calkowita likwidacja konta w ING (niestety
    zbyt sie z nimi zwiazalem - stalymi zleceniami, PZ i odwolanie tego musi
    potrwac). Tak a propos innych kont to czy Lucas ekonto umozliwia przelewy
    przez Internet (telefon ?) bez tokena ?

    D.

  • 5. Data: 2002-09-27 12:20:46
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > indziej - tam gdzie normalnie przyjmuja i wysylaja Eliksir (np do mBanku)
    > pozniej bede zastanawial sie nad calkowita likwidacja konta w ING

    Ależ właśnie mnie przychodzi ze Śląskiego do mBanku i teraz wiem skąd te
    opóźnienia.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-09-27 12:21:57
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    >Tak a propos innych kont to czy Lucas ekonto umozliwia przelewy
    > przez Internet (telefon ?) bez tokena ?

    Tak, ale odbiorce musisz wtedy zdefiniowac w oddziale.

  • 7. Data: 2002-09-27 12:34:40
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dave <u...@p...onet.pl> wystukal(a) :

    > przeniesienia sie na wyzszy wariant konta z wieksza oplata. U mnie
    > osiagna tym tylko tyle ze pensje bede przelewal gdzie indziej - tam
    > gdzie normalnie przyjmuja i wysylaja Eliksir (np do mBanku)

    To zły przykład. w mBanku deadline jest o 9.oo :-P

    > Tak a propos innych kont to czy Lucas ekonto umozliwia
    > przelewy przez Internet (telefon ?) bez tokena ?

    Tak, ale tylko na 5 zdefiniowanych (przez Lukaslinie) rachunkow (via internet 'a 0
    PLN)
    lub na dowolny rachunek (przez Lukaslinie 'a 2 PLN)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 8. Data: 2002-09-27 12:41:55
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Ja już się żegnam ze Śląskim. Po 7 latach współpracy postanowiłem się z nimi
    rozstać. Założyłem sobie w Lukasie a w ING mam taryfę 0 - tak dopóki nie
    pozamykam z nim wszystkich spraw.

    Gerard

  • 9. Data: 2002-09-27 12:53:09
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja już się żegnam ze Śląskim. Po 7 latach współpracy postanowiłem się z
    nimi
    > rozstać. Założyłem sobie w Lukasie a w ING mam taryfę 0 - tak dopóki nie
    > pozamykam z nim wszystkich spraw.
    No ja dziś byłem, zmieniłem sobie konto ze standard 2 na taryfa 0
    jednak bardziej mi się opłaci 1zł +1,5% za kasę mieszkianiową z roru w
    śląskim
    niże 1,8% z zewnątrz.
    KJ

  • 10. Data: 2002-09-27 21:11:24
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    niema limitu 5-ciu kont zdefinowanych, może być ich ile chcesz
    pozdrawiam
    Dave <u...@p...onet.pl> wystukal(a) :