    From: "Mojche Swartz" <n...@c...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Podatek od papierowi zagranicznych
    Date: Fri, 17 Dec 2004 14:48:07 +0100

    Mam taka sytuacje. Rok temu kupilem poprzez Citibank w Polsce papiery dluzne
    LLOYDS. Wykup jest za 4 lata. Po mniej wiecej roku dopisano mi w $ do
    rachunku zysk procentowy. Citibank nie pobral od tego podatku jak normalnie
    robi sie przy lokatach terminowych itp. Bylem w banku i Pani powiedziala mi,
    ze bank nie moze tego opodatkowac, bo to jest traktowane jako inwestycja
    zagraniczna i oprocentowanie jakie otrzymalem to jest przekazane od Lloydsa.
    Nie chce miec problemow z U.S. i teraz nie wiem jak i kiedy zaplacic od tego
    podatek? Czy ktos sie orientuje w jaki sposob sie doprowadza podatek od
    inwestycji z zyskow z papierow zagranicznych?