  • 11. Data: 2021-03-31 21:06:19
    Temat: Re: Podatek od lokat - Stypułkowski
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-03-31 o 15:32, J.F. pisze:

    > Takie ceny. Jak to mowia Amerykanie - trzy czynniki decyduja o cenie
    > nieruchomosci:
    > -lokalizacja,
    > -lokalizacja,
    > -i lokalizacja.

    Zawsze można kupić Domek w Karkonoszach :D

    Pozdro

  • 12. Data: 2021-04-01 14:20:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co się może przekładać dla jednego na:
    -widok z okna
    -widok z okna
    -i widok z okna

    dla innego na bliskość tramwaju, dla trzeciego na bliskość przedszkola czy szkoły,
    czy przychodni itp. itd.

    -----

  • 13. Data: 2021-04-03 01:06:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:606479f8$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Jak to mowia Amerykanie - trzy czynniki decyduja o cenie
    > nieruchomosci:
    > -lokalizacja,
    > -lokalizacja,
    > -i lokalizacja.

    Jak to mówią Anglicy trzy czynniki decyduja
    o cenie nieruchomosci:

    - bliskość stacji metra
    - bliskość stacji metra
    - bliskość końcowej stacji metra ;)

    bo od kolejnych stacji już tylko można sobie postać zamiast
    pospać 45 minut (chyba że jak koń umiesz spać na stojąco)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 14. Data: 2021-04-04 12:25:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Kupię sobie na emeryturę (choć pewnie potrzebne będzie jeszcze jakieś drugie, na
    sezon zimowy - w Lizbonie pewnie za drogo niestety, więc może w tej wiosce Pitera -
    bo w Dusznikach w zimę na pewno będzie "dusznikowo", a z kolei na Mazurach w zimę nie
    będzie tych cholernych żurawi - a to żurawie czy kormorany? - co to tylko srają i
    mordy drą).
    > Mowa była o mieszkaniu na inwestycję, czyli przynoszącym zysk, a przynajmniej
    chroniącym kapitał (bo lokaty przestały).
    > Jak stoi puste, to nie dość, że niszczeje, to jeszcze opłaty stałe są.

    Jak ktoś inwestuje w mieszkanie w Dusznikach jako inwestycja,
    to dlaczego zakładasz, że stoi puste?
    Na tym terenie tyle kosztuje mieszkanie - wynajem tez pewnie nie tyle
    co w wielkim mieście.
    Inwestycja na miarę Dusznik i tyle.

    > Więc nikt nie twierdzi, że nie można kupić mieszkania za 200k - za tyle to nawet
    możesz kupić sobie działkę z gotowym domem i to nie w jakimś szczerym polu, a we wsi,
    gdzie jest wodociąg, kanalizacja i czasem nawet gaz (no bo prąd, choć na słupach, to
    raczej będzie wszędzie, chyba że w środku lasu - ale tam nie dostaniesz pozwolenia na
    budowę, a i w środku lasu na pojezierzach też prąd jest, bo są ośrodki wypoczynkowe)
    - tylko o to, czy mając tylko 200k da się zainwestować w sensowne mieszkanie, które
    przyniesie nie tylko zwrot, ochronę przed inflacją (i naturalną degradacją
    nieruchomości) ale i zysk.

    Proporcjonalnie tak samo jak przy mieszkaniu
    za większe pieniądze w mieście.
    Ani jedno ani drugie nie daje tego o czym piszesz.