  • 1. Data: 2013-07-22 00:32:18
    Temat: Odświeżony Citi
    Od: kashmiri <k...@g...com>

    Jednak uporali się szybciej niż planowali. Właśnie się zalogowałem, na razie wygląda,
    że wszystko działa.

    Interfejs chyba trochę płynniejszy, sprawia odrobinkę lepsze wrażenie (choć nadal
    jest 15 lat do tyłu za konkurencją). Nie wiem, czy ta płynność to zasługa nowych
    serwerów, czy liczby zalogowanych klientów.

    Ktoś zauważył jakieś zmiany?

  • 2. Data: 2013-07-22 07:23:01
    Temat: Re: Odświeżony Citi
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    > Ktoś zauważył jakieś zmiany?
    Ja zobaczyłem drugą kartę (wtórnik do karty kredytowej małżonki)
    oprócz swojej. Mała rzecz ale cieszy.

    Mój telefon zgłosił że jest dostępna aktualizacja
    CitiMobile. Nie wiem czy ma to związek czy nie.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2013-07-22 09:45:31
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 07:23:01 UTC+2 użytkownik Marek Kowalczyk
    (chess_m) napisał:

    > Mój telefon zgłosił że jest dostępna aktualizacja
    > CitiMobile. Nie wiem czy ma to związek czy nie.

    Citi Mobile wreszcie bez problemow dal sie zainstalowac na tablecie.

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2013-07-22 09:58:18
    Od: luc <b...@g...de>

    Dobra wiadomość - nareszcie dwie karty widoczne pod jednym loginem. Zła - moją MC
    World przerobili na Gold... Gdzie są moje punkty? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-07-22 10:26:57
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...de> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Zła - moją MC World przerobili na Gold...

    Witam w (kanapowym?) klubie!

    mcs

  • 6. Data: 2013-07-22 11:33:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 00:58:18 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > moją MC World przerobili na Gold...

    Visę Platinum też przerobili. :)

    AK

  • 7. Data: 2013-07-22 11:40:02
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 11:33:47 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Visę Platinum też przerobili. :)

    MC w tym kolorze zostawili w spokoju...

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2013-07-22 20:32:00
    Od: MK <m...@i...pl>

    kashmiri <k...@g...com> Wrote in message:
    > Jednak uporali się szybciej niż planowali. Właśnie się zalogowałem, na razie
    wygląda, że wszystko działa.

    > Ktoś zauważył jakieś zmiany?

    potwierdzenia przelewu wykonanego miesiąc temu pobrać nie mogę,
    wywala komunikat, że przelew nadzór wykonany najbliższą sesja i
    wtedy będę mógł pobrać potwierdzenie. przelew z karty zlecony
    wczoraj nie wyszedł. w aplikacji mobilnej przelewów wykonać nie
    można, bo wywala brak rachunków źródłowych. jako, że w Citi mam
    tylko, dla mnie kiszka.

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 9. Data: 2013-07-22 20:39:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    kashmiri <k...@g...com> writes:

> [...]
    > (choć nadal jest 15 lat do tyłu za konkurencją). Nie wiem, czy ta
    > płynność to zasługa nowych serwerów, czy liczby zalogowanych klientów.

    Nie mogę pobrać zestawienia transakcji za ostatni miesiąc.

    KJ

    What is wanted is not the will to believe, but the will to find out,
    which is the exact opposite.
    -- Bertrand Russell, "Skeptical Essays", 1928

  • 10. Data: 2013-07-23 09:30:30
    Od: luc <b...@g...de>

    MC World się pojawił. Punktów dalej się nie mogę doszukać.
    Podoba mi się reakcja systemu na wybranie opcji Przelewy\Przelewy z przyszłą datą:
    Sesja straciła ważność
    Zaloguj

    pzdrwm
    luc