eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sokolik Wędrowny" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
    Date: Thu, 25 Oct 2007 09:50:33 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <ffpot9$min$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: afpc173.ipan.lublin.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1193305833 23127 172.20.26.242 (25 Oct 2007 09:50:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2007 09:50:33 +0000 (UTC)
    X-User: falcoperegrinus
    X-Forwarded-For: 172.20.6.165
    X-Remote-IP: afpc173.ipan.lublin.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:428768
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Na p.b.b. piszę po raz pierwszy, toteż proszę o wyrozumiałość jeśli odpowiedź
    na moje pytanie wyda się zbyt oczywista. Ekspertem w bankowej dziedzinie
    niestety nie jestem.

    Do rzeczy - zamówiłem towar w jednym z fotograficznych sklepów wysyłkowych
    wybierając opcję "płatność kartą". Po dokonaniu autoryzacji kwota transakcji
    została zablokowana. Zgodnie z regulaminem sklepu właściwe obciążenie miało
    nastąpić w momencie wysłania przesyłki z zamówionym towarem. Realizacja
    zamówienia przeciągała się, kwota do zapłaty przez cały ten czas widniała jako
    zablokowana. Dziś jednak zauważyłem, że blokada została zniesiona, pełna kwota
    wróciła na rachunek karty i jest w puli dostępnych środków.

    Ze względu na zbyt długi czas realizacji oraz utrudniony kontakt ze sklepem
    zamierzam zrezygnować z zamówienia, o czym sklep zostanie powiadomiony. Nie
    wiem jednej rzeczy: czy w razie, gdyby moja rezygnacja została przeoczona
    (bądź "przeoczona" :) ) a towar po jakimś tam czasie jednak się znajdzie i
    wbrew mojej rezygnacji zostanie wysłany, czy sklep ma możliwość ponownego
    obciążenia karty? Zdrowy rozum podpowiada mi, że takiej możliwości mieć nie
    powinien, ale... i to właśnie jest moje pytanie... :)


    Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości!

    Marcin


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1