  • 11. Data: 2009-02-12 18:09:43
    Temat: Re: Plan ratunkowy dla USA co dalej?
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Lech Dubrowski wrote:

    > Obama tez bedzie musial obnizyc wydatki na modernizacje uzbrojenia

    Ma problem z plynnoscią kredytową czy też może branża narkotykowa ma jakieś
    kłopoty ? ;)

    --
    in

  • 12. Data: 2009-02-13 10:14:23
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Greg pisze:
    > Użytkownik "Aldik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Dzisiaj Senat USA uchwalił plan mający 'uratować' amerykańską
    > gospodarkę. Zakłada on wpompowanie 838 mld USD. Izba Reprezentantów
    > chce przeznaczyć trochę mniej. Jakby nie nie było kasa zacznie płynąć
    > na rynek do tego FED ma pomóc w akcji kredytowej. Pytanie jak to
    > wpłynie na gospodarkę, ceny surowców, walut itp.?
    >

    > Jak to co?
    >
    > "Bank Merrill Lynch - który otrzymał rządowe wsparcie finansowe i został
    > przejęty przez Bank of America - z końcem roku dyskretnie wypłacił
    > pracownikom nagrody na sumę 3,6 mld dol. Ok. 700 osób otrzymało nie mniej
> [...]
    uje-wsparcie-od-rzadu-i-wyplaca-gigantyczne-nagrody-
    1906922.html

    Czy te nagrody sa elementem zwolnień?

  • 13. Data: 2009-02-13 10:21:59
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Przyszlosc gospodarcza to jedno, jest wazniejsze pytnie - o bezpieczenstwo.

    Polska to tygrys europy, co tam tygrys Orzeł!

    Wystarczy taka prognoza? Ty serio myslisz, że ktoś ci odpowie coś więcej?

  • 14. Data: 2009-02-13 10:23:28
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Lech Dubrowski pisze:

    > Obama tez bedzie musial obnizyc wydatki na modernizacje uzbrojenia

    Może po prostu zredukowac uzbrojenie ilośc baz itp. USA wydaja chyba z
    20% dochodu na wojsko eurosy jakies 3-4%. Jankesi maja z czego zejść.
    I nawet jak upadnie babilon to oni sobie dadza radę.

  • 15. Data: 2009-02-13 11:21:04
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Polska to tygrys europy, co tam tygrys Orzeł!
    >
    > Wystarczy taka prognoza? Ty serio myslisz, że ktoś ci odpowie coś więcej?

    Polska w bezpieczenstwie swiatowym nie odgrywa praktycznie zadnej roli.
    Pisalem o USA.

    --
    in

  • 16. Data: 2009-02-13 14:43:25
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Polska w bezpieczenstwie swiatowym nie odgrywa praktycznie zadnej roli.
    > Pisalem o USA.

    Posrednio opisałem. Jeśli zlikwidujesz wszystkie bazy na świecie USA się
    obroni. Bedziesz mial zatem to samo co po rozpadzie ZSRR tylko bez
    parasola usa. Nowy podzial swiata i zwalczajace sie frakcje.

  • 17. Data: 2009-02-13 16:26:24
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Posrednio opisałem. Jeśli zlikwidujesz wszystkie bazy na świecie USA się
    > obroni. Bedziesz mial zatem to samo co po rozpadzie ZSRR tylko bez
    > parasola usa. Nowy podzial swiata i zwalczajace sie frakcje.

    Czyli ostatecznie chodzi nam o to samo ;)

    --
    in

  • 18. Data: 2009-02-14 11:09:27
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Czyli ostatecznie chodzi nam o to samo ;)

    Chyba nie. Ja nie przewiduję zniszczenia NAFTA i USA. USA nadal będzie
    rządzić u siebie, nadal będzie poteżne i nadal bedzie handlowac z
    kraikami niedaleko.

  • 19. Data: 2009-02-14 22:25:13
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Chyba nie. Ja nie przewiduję zniszczenia NAFTA i USA. USA nadal będzie
    > rządzić u siebie, nadal będzie poteżne i nadal bedzie handlowac z
    > kraikami niedaleko.

    Tak, tyle tylko, ze nie bedzie juz globalnym mocarstwem. Wplynie to mocno na
    bezpieczenstwo swiatowe, w tym rowniez i Polski.
    Jesli sie z tym nie zgadzasz,to faktycznie chodzilo nam o cos innego ;)

    --
    in

  • 20. Data: 2009-02-16 10:16:24
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Tak, tyle tylko, ze nie bedzie juz globalnym mocarstwem. Wplynie to mocno na
    > bezpieczenstwo swiatowe, w tym rowniez i Polski.
    > Jesli sie z tym nie zgadzasz,to faktycznie chodzilo nam o cos innego ;)

    Właściwie dokładnie to napisałem. Ale tytuł można odczytać, że nie
    interesuje cię Polska a USA