  • 1. Data: 2009-02-10 21:35:09
    Temat: derywaty wbk
    Od: " Mirek" <m...@g...pl>

    czesc!

    mam konto w wbk

    w panelu 'dyspozycje' jest cos takiego jak
    'Dyspozycja rozszerzająca Umowę maklerską o świadczenie usług maklerskich w
    zakresie derywatów'

    wystarczy ze to wypelnie i bede mogl dzialac na terminowym czy beda mnie
    gonic z jakimis papierami do oddzialu ?

    beda sprawdzac moje dochody ? - 'Dom Maklerski może żądać od Klienta
    dokumentów dotyczących jego sytuacji finansowej. Dom Maklerski może uzależnić
    wykonywanie niniejszej dyspozycji od dostarczenia przez Klienta żądanych
    dokumentów.'

    jest tam cos takiego - 'wnioskowana ilość portfeli przy koncie indywidualnym'
    co to ?

    pozdrawiam wszystkich
    Mirek

  • 2. Data: 2009-02-11 11:17:48
    Temat: Re: derywaty wbk
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 10 Lut, 22:35, " Mirek" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dokumentów.'
    >
    > jest tam cos takiego - 'wnioskowana ilość portfeli przy koncie indywidualnym'

    Witam,,
    najlepiej od razu do oddziału się udać i podpisać, nie będziesz czekał
    na listonosza, a i tak będziesz musiał się udać gdzies do oddziału na
    potwierdzenie twojego podpisu na umowie.
    O sytuacji składasz oświadczenie, że masz kasę na wywiązywanie się z
    zobowiązań
    A ilość portfeli, to ilość subkont do konta na dyrewatach, myślę ze 1
    portfel spokojnie wystarczy...