  • 1. Data: 2011-09-05 18:35:07
    Temat: Plan na jutro ...
    Od: Endriu <a...@g...com>

    No to co Panowie. Jutro na FW 20 objęcie hossy ....

    http://1.bp.blogspot.com/-mayqx8kZL54/TdFG5r6p3ZI/AA
    AAAAAAAA4/EXoEcOTzqj8/s1600/objecie_hossy.png

    i wystrzał z uformowanej głowy formacji byka ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f17bed523e
    db2298.html
    http://www.idn.org.pl/users/wojtek/fw130605w.png

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-06 16:23:35
    Temat: Re: Plan na jutro ...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > i wystrzał z uformowanej głowy formacji byka ?.

    No nie do końca tak po planie poszło ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-09-06 18:00:23
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No nie do końca tak po planie poszło ...

    Nie chwalić dnia przed zachodem słońca ale na S&P 500 mój chytry plan coraz
    bliżej realizacji....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f2c9dd396c
    d89373.html

    Tak mi się wydaje, że albo objęcie hossy, albo jazda w dół ...
    Charli pewnie obgryza z nerwów paznokcie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-09-06 21:45:17
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    d89373.html

    > Tak mi się wydaje, że albo objęcie hossy, albo jazda w dół ...

    pozostaje mozliwość linii poziomej, odrzućmy najmniej prawdopodobną i bedzie
    dobrze

  • 5. Data: 2011-09-07 07:10:13
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > pozostaje mozliwość linii poziomej, odrzućmy najmniej prawdopodobną i
    > bedzie dobrze

    Che panowie oświećcie - tu niby poszło planowo (dane z metatrader TMS
    Brookers):
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/84bdfa8a1c
    0b634b.html

    a tu juz niby całkiem inaczej(dane Stooq):
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cd47d0572b
    6f6f39.html

    O co tu kaman i czy to są jakies dwa rodzaje danych SP 500 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-09-07 07:16:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > a tu juz niby całkiem inaczej(dane Stooq):
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cd47d0572b
    6f6f39.html

    Na Stooq dane z 6 i 7 są jakby na siebie nałożone stąd ten tick będący sumą
    tych dwóch dni ....
    Wniosek na stooq do objęcia nie doszło ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-09-07 07:18:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Na Stooq dane z 6 i 7 są jakby na siebie nałożone stąd ten tick będący
    > sumą

    sorry 7 jest dopiero dzisiaj przecież ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-09-07 07:21:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > sorry 7 jest dopiero dzisiaj przecież ...

    Pewnie to z tms to jakie kontrakty prowadzone przez TMS 24 na dobę, a stooq
    to dane z rynku/giełdy od 16:30 do 22:00 - stąd różnice ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/