  • 1. Data: 2011-09-04 08:33:05
    Temat: Czy Miecugow czasami nie pisze na tej grupie ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Napisz do nos, tzn. zadzwoń a my już napiszemy.
    http://wirtualnapolonia.com/2011/09/03/napisz-do-nos
    -tzn-zadzwon-a-my-juz-napiszemy/

    "niech się Pan wyprowadzi na Białoruś to jest moja dobra rada"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-04 08:49:26
    Temat: Re: Czy Miecugow czasami nie pisze na tej grupie ?.
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> pisze:
    > Napisz do nos, tzn. zadzwoń a my już napiszemy.
    > http://wirtualnapolonia.com/2011/09/03/napisz-do-nos
    -tzn-zadzwon-a-my-juz-napiszemy/

    > "niech się Pan wyprowadzi na Białoruś to jest moja dobra rada"

    Ale dla kogo dobra? Dla wyprowadzanego, wyprowadzającego, Białorusi, ... ? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Gdy jedna owca beczy, cała owczarnia chce pić.

  • 3. Data: 2011-09-04 15:12:26
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Endriu jak tak patrzę to głównie Ty piszesz na tej grupie :D

  • 4. Data: 2011-09-04 18:03:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Endriu jak tak patrzę to głównie Ty piszesz na tej grupie :D

    Odstawił leki?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2011-09-04 19:13:59
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Odstawił leki?

    Marfi nędzna kreaturo, pachołku bady czworga, teraz zamiast wtykania falgi
    polskiej Polski w gówno będziesz się ekscytował puszczanym 24-g na dobę
    synonimem Polsko-Radzieckiej przyjaźni Szarikiem?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-09-05 07:20:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Marfi nędzna kreaturo, pachołku bady czworga, teraz zamiast wtykania falgi
    > polskiej Polski w gówno będziesz się ekscytował puszczanym 24-g na dobę
    > synonimem Polsko-Radzieckiej przyjaźni Szarikiem?.

    Skup się i napisz to jeszcze raz ale po polsku :)

    --
    marfi