  • 1. Data: 2011-09-04 13:19:45
    Temat: Niezleżne media....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    http://stooq.pl/n/?f=506724&search=tvn

    "[...] 03.09.2011 (IAR) - TVP i TVN odmówiły publikowania reklam nowego
    dziennika Tomasza Sakiewicza - pisze "Rzeczpospolita". Pierwszy numer
    "Gazety Polskiej Codziennie" ma się ukazać w najbliższy piątek.
    Nowy prawicowy dziennik miały promować reklamy w TVP, TVN i Polsacie. Dwie
    pierwsze telewizje odmówiły emisji. Według "Rzeczpospolitej", TVN tłumaczył
    to brakiem czasu antenowego, a Telewizja Publiczna - tym, że jeden z dwóch
    spotów miał charakter wyborczy. Drugi z nich ma być warunkowo dopuszczony do
    emisji w TVP. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-04 19:49:15
    Temat: Re: Niezleżne media....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > jeden z dwóch spotów miał charakter wyborczy. Drugi z nich ma być
    > warunkowo dopuszczony do emisji w TVP. [...]".

    Już tam KRRiTV zadba o to aby w żydowskich stacjach dla Polaków promowane na
    ziemiach polskich było kurewstwo, wtykanie gówna w białoczerwoną falgę,
    pedalstwo i inne tego typu "proeuropejskie" idee, a nie tam np. wartości
    chrześcijańskie.

    Już oni tam o to zadbają ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-09-05 17:59:03
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pedalstwo i inne tego typu "proeuropejskie" idee, a nie tam np. wartości

    zioniesz katolicką miłością bliźniego...

  • 4. Data: 2011-09-05 18:29:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > zioniesz katolicką miłością bliźniego...

    Mnie ciekawi o co chodzi z tym "wtykanie gówna w białoczerwoną falgę" :)

    --
    marfi