  • 11. Data: 2004-10-18 15:53:57
    Temat: Re: Plaga kradzieży?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Od niedawna kazdy bank wyplaci ci powyzej kwote 150 euro - i nie robi
    > tu laski.

    Ale np. taki PKO BP w regulaminie kart kredytowych rżnie głupa i twierdzi,
    że transakcje z pinem są niepodważalne ;-)
    Bez sądu się nie obejdzie, ale za 20.000 zł to IMHO warto.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2004-10-18 20:27:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olaf Mlynski" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    Skoro kilku znajomych, to zrobić zestawienie miejsc wykonywania przez nich
    transakcji i znaleźć wspólne miejsce. Tam najpewniej zeskanowano pasek i
    uzyskano PIN.

  • 13. Data: 2004-10-19 06:29:53
    Od: "ac" <a...@g...pl>

    > Do arbitra albo sadu oddaj. byly pierwsze wyroki w takich sprawach.

    Witam, w sumie jakis miesiac temu dostalem postanowienie o umorzeniu
    sledztwa od prokuratury, czy w takim razie moge jeszcze cos zdzialac? do
    jakich organow mam sie udac, napisac, bank stwierdzil ze transakcje
    potwierdzone pinem sa niepodwazalne, ja osobiscie jestem w 100% pewien ze
    nie ujawnilem nikomu pinu, od wielu lat korzystam z kart, mam konta w kilku
    bankach z tychze kont dosc czesto wyplacam gotowke i robie przelewy i
    jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyla podobna historia jak w ING banku slaskim,
    notabene juz nie jestem ich klientem, oprozniony zostal ror na 10000 i kk na
    10000 w sumie nie moje pieniadze te z kk ktore musialem oczywiscie zwrocic
    (nim bank zgodzil sie rozpatrzyc moja "reklamacje" i zajac sie moim
    przypadkiem) reasumujac 20000to wysoka suma i bylbym szczesliwy jesli choc
    jej czesc moglbym odzyskac.
    dziekuje za cierpliwosc, pozdrawiam
    A.

  • 14. Data: 2004-10-19 06:50:28
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    przez nich
    > transakcji i znaleźć wspólne miejsce. Tam najpewniej zeskanowano

    No właśnie, w jakich okolicach korzystacie z bankomatów? Warszawa?

    Grzexs

  • 15. Data: 2004-10-19 06:59:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Telepatycznie raczej!

    E tam, nie znacie się. Kanalizacją weszli. Wyszli wentylacją.
    :-)