eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna › Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
  • Data: 2019-01-26 15:19:35
    Temat: Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    dałem sie wciągnąć w promocje karty kredytowej w cityhandlowym. No i aby
    wyrobić limit jak najszybciej, chciałbym płacić zwykłe przelewy
    internetowe kartą kredytową. ale w regulaminie napisali że z promocji
    wyłączone są transakcje szczególne czyli (w tym wypadku mam obawy) :

    "Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut,
    walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie"

    JAkby się uprzeć to paypal wymienia złotówki na usd i pośredniczy w
    handlu. Nie znalazłem innej opcji płacenia przelewem na konto gazowni,
    (albo czynszu) niż za pośrednictwem przelewy24, więc znowu może podpaść
    pod słowo "pośredniczących". Może się niepotrzebnie stresuje?
    Proszę o starych wyjadaczy o informacje czy z opłacanie rachunków przez
    przelewy24 jest traktowane przez banki jak normalne płacenie czy jako
    transakcja szczególna (wyłączona z promocji)
    A może jest jakaś inna metoda na "wyrobienie" limitu?

    ToMasz