  • 11. Data: 2003-07-25 20:22:33
    Temat: Re: Placenie KK na stacji benzynowej CARREFOURa
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > W 2 postach przeczytalem ze trzeba wklepywac PIN, i piszecie ze tylko
    > karty wypukle, czyli jednak trzeba znac pin do KK, a ja biedny
    > myslalem ze KK i PIN sie wykluczaja :)).

    Pamietam, ze w tej Szwajcarii to byl maly cyrk. Ja karte (KK) do urzadzenia,
    a ono do mnie, ze chce PIN i to byl maly problem, bo szukalem go w komorce
    kilka minut, zanim sobie przypomnialem gdzie go schowalem.
    MM

  • 12. Data: 2003-07-25 20:27:02
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > No przepraszam bardzo ale DC to nie jest dziwactwo !!!
    > ;-))

    OOO!!! Widzę, że kolega wyjątkowo dumny z posiadania DC :))))
    Pozdr.
    MM

  • 13. Data: 2003-07-26 11:25:52
    Temat: Re: Placenie KK na stacji benzynowej CARREFOURa [OT]
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał:
    > OOO!!! Widzę, że kolega wyjątkowo dumny z posiadania DC :))))

    1. A jak bym Ci powiedział, że nie mam DC ? ;P
    2. poczytaj lepiej sobie historię DC, to może zmienisz zdanie:
    http://www.dinersclub.pl/
    3. Napisałem, że to nie jest dziwactwo podobnie jak JCB czy AmEx, czego
    najlepszym dowodem jest to, że te karty były akceptowane, a VI czy MC nie ;P Tak
    samo nie sposób nazwać dziwactwem kart discover, bo dzięki temu pojawiają się
    nowe usługi, dodatki etc. Wyobraź sobie, że konkurencja to pozytywne zjawisko ;)

  • 14. Data: 2003-07-26 19:11:55
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > 1. A jak bym Ci powiedział, że nie mam DC ? ;P
    > 2. poczytaj lepiej sobie historię DC, to może zmienisz zdanie:
    > http://www.dinersclub.pl/

    Znam to i co?

> [...]
    się
    > nowe usługi, dodatki etc. Wyobraź sobie, że konkurencja to pozytywne

    Wszystko wiem, tylko troche nie wiem jak mam rozumieć to "Wyobraź sobie...."
    MM