  • 1. Data: 2002-08-31 17:36:12
    Temat: Jaki rachunek "awaryjny"?
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby doradzić mi jakiś ROR, który byłby
    uzupełnieniem epakietu Fortis Banku i ew słuzył (a raczej karta podpięta pod
    niego) do płacenia w sytuacjach awaryjnych np. problemów z autoryzacją VE
    Fortis Banku (epakiet). Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrowiam
    Ritter

  • 2. Data: 2002-08-31 17:40:30
    Temat: Re: Jaki rachunek "awaryjny"?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Ritter wrote:
> [...]
    > karta podpięta pod niego) do płacenia w sytuacjach awaryjnych np.
    > problemów z autoryzacją VE Fortis Banku (epakiet). Z góry dziękuję.

    Maestro LGnet?

  • 3. Data: 2002-09-01 10:58:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A no wlasnie - jest to dosc duzy problem - gdybys mial VC do ePakietu - to
    nie musialbys kombinowac, a tak...
    Moze w koncu przemysla swoje dzialanie ;) i albo zamkna tpo konto albo dadza
    VC - bo teraz to sa w rozkraoku i ani w jedna ni w druga strone...

    W sumie - najlepiej - byloby jednak mec jakas VC....

  • 4. Data: 2002-09-01 11:00:42
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Ritter" <w...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby doradzić mi jakiś ROR, który
    byłby
    > uzupełnieniem epakietu Fortis Banku i ew słuzył (a raczej karta podpięta
    pod

    PKO BP