  • 1. Data: 2005-01-04 15:40:46
    Temat: Poleccie jakis amerykanski "mBank"
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    Chodzi mi o jakis bank ktory dziala na podobnych zasadach i jest mozliwe
    otworzenie w nim konta dla obywateli z Polski. Podobne zasady =
    darmowe/tanie przelewy, brak oplat za prowadzenie i przyjazny w obsludze

    cos, aby moc np. uzyskac do niego amerykanska eKarte i moc podlaczyc ja w
    jakis sposob do PayPala

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-04 15:46:37
    Temat: Re: Poleccie jakis amerykanski "mBank"
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "r-a-d" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > Chodzi mi o jakis bank ktory dziala na podobnych zasadach i jest mozliwe
    > otworzenie w nim konta dla obywateli z Polski. Podobne zasady =
    > darmowe/tanie przelewy, brak oplat za prowadzenie i przyjazny w obsludze

    A może kurier ma przepłynąć Atlantyk w wpław, żeby taniej było gdy
    przyniesie Ci do domu umowę do podpisania?

    Vizvary

  • 3. Data: 2005-01-04 16:02:16
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Vizvary II Istvan" <

    > A może kurier ma przepłynąć Atlantyk w wpław, żeby taniej było gdy
    > przyniesie Ci do domu umowę do podpisania?

    a moze ktos napisze cos sensownego?

  • 4. Data: 2005-01-04 16:15:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-04 17:02 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy r-a-d myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    Jakie pytanie, taka i odpowiedź...

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook ****

  • 5. Data: 2005-01-04 16:35:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    r-a-d wrote:
> [...]
    > obsludze
    >
    > cos, aby moc np. uzyskac do niego amerykanska eKarte i moc podlaczyc

    Nie ma czegos takiego.

  • 6. Data: 2005-01-04 16:51:07
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Glenn

    > Nie ma czegos takiego.

    ze niby w calym USA nie ma banku internetowego oferujacego bankowosc
    detalicznadla dla osob prywatnych?

    czy jest tu jakas zorientowana osoba?

  • 7. Data: 2005-01-04 17:04:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ze niby w calym USA nie ma banku internetowego oferujacego bankowosc
    > detalicznadla dla osob prywatnych?

    To akurat jest. Ale pytałes nie o to.

    > czy jest tu jakas zorientowana osoba?

    Może jeszcze raz przeczytasz pytanie, które zadałeś? Najlepiej na głos - to
    powinno pomóc. A jak nie, to powiedz, którego wyrazu nie rozumiesz -
    pomożemy ;-)

  • 8. Data: 2005-01-04 17:07:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    r-a-d <c...@p...onet.pl> wrote:
    > ze niby w calym USA nie ma banku internetowego oferujacego bankowosc
    > detalicznadla dla osob prywatnych?
    >
    > czy jest tu jakas zorientowana osoba?

    Owszem pelno jest takich bankow - ale obsluguja tylko rezydentow lub miec
    chociaz najmniej numer SSN.
    O zakladaniu korespondencyjnie - zapomnij. Chyba, ze masz na koncie >0,5
    miliona dolcow ;) to wtedy pewnie by sie dalo to jakos zalatwic.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-01-04 17:13:45
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-04 17:51 (a było wonczas zimno jak
> [...]
    > detalicznadla dla osob prywatnych?

    "i jest mozliwe otworzenie w nim konta dla obywateli z Polski"

    Tak przynajmniej określiłeś swoje potrzeby. Jeśli mieszkasz w USA i masz
    security number to rzecz druga, ale wtedy jak sadzę, nie zadawał byś
    pytań tak sformułowanych.

    --
    **** ****

  • 10. Data: 2005-01-04 19:31:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    r-a-d wrote:

    > ze niby w calym USA nie ma banku internetowego oferujacego bankowosc
    > detalicznadla dla osob prywatnych?
    > czy jest tu jakas zorientowana osoba?

    Parę zorientowanych się znajdzie - pytanie o amerykański mBank za darmo
    pojawia się dwa razy w miesiącu.
    Dla porównania - spróbuj otworzyć konto w mBanku podając się za mówiącego po
    polsku Chińczyka zameldowanego w Pekinie, bez PESEL i NIP. Jeżeli
    otworzysz - możesz próbować w USA ;-)

    Bogdan B.