  • 21. Data: 2010-05-12 09:01:04
    Temat: Re: PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    viper wrote:

    > nie nie, czarli... to nie ma nic wspólnego z sumieniem... to tylko takie
    > moje wewnętrzne poczucie sprawiedliwości... myślę że przeciętny człowiek
    > nie jest w stanie sobie wyobrazic tego co Jarka spotkało od losu... jedyne
    > co mogę zrobic ja jako ja na czym mu zależy to oddac na niego głos... i
    > mogę to zrobic tylko dlatego że jestem na emigracji wewnętrznej... bo
    > gdybym myślał w kategoriach dobra Polski to bym głosował na Bronka...

    Jak wygra to sowicie Ci odpłaci. Będziesz zaskoczony.

  • 22. Data: 2010-05-15 06:26:36
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > nie nie, czarli... to nie ma nic wspólnego z sumieniem...

    Dobrze powiedziane.

    Szok! Michnik poparł Kaczyńskiego
    http://www.fakt.pl/Szok-Michnik-poparl-Kaczynskiego,
    artykuly,71513,1.html

  • 23. Data: 2010-05-15 06:32:05
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Teraz to już wiadomo dlaczego Viper nagle o 180 stopni zmienił zdanie,
    Kurs zmiany o 180 stopni wyznaczył mu nie kto inny jak "pełniący w
    Jasnogrodzie obowiązki Józefa Stalina" ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-05-15 06:42:17
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Teraz to już wiadomo dlaczego Viper nagle o 180 stopni zmienił zdanie,
    >  Kurs zmiany o 180 stopni wyznaczył mu nie kto inny jak "pełniący w
    > Jasnogrodzie obowiązki Józefa Stalina" ....

    Viper zamieszczam ci poniższy, z dedykacjami od Fatso....

    "[...] Druga rzecz ktora mnie do bialej goraczki doprowadza to polska
    hipokryzja. Owa swietoszkowatosc, zdolnosc choragiewki zdolnej
    natychmiast zmienic kierunek na wietrze [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2010-05-15 06:59:01
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >   Dziwnie mi brzmi to co piszesz... niby blisko ale i daleko.

    Nie nadążasz za najnowszymi trendami realnego socjalizmu Marfi....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-05-15 13:35:33
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Kurs zmiany o 180 stopni wyznaczył mu nie kto inny jak "pełniący w
    > Jasnogrodzie obowiązki Józefa Stalina" ....

    Endriu po pierwsze, przestań wycierac sobie buzię moim nickiem bo zaczyna mnie
    to już wkur...iac ... kumpli poszukaj sobie gdzie indziej... po drugie, nie
    mierz wszystkich swoją miarą... to że tobie zamiast myślenia wystarcza proteza
    z Michałkiewicza i paru debili to nie znaczy że tak jest u każdego... po
    trzecie moje poglądy od lat nie zmieniają się ani o milimetr ale tu akurat nic
    ci do tego... a jak się ode mnie nie odpierd..lisz to zacznę po tobie jeździc
    jak po burej suce... a repertuar mam bogaty, lepiej tego nie sprawdzaj... a że
    jesteś zwykłym chamskim grupowym trollem to tylko zrobię dobry uczynek...

  • 27. Data: 2010-05-16 00:37:29
    Temat: Re: PiS jest jak stonka, g?osuj? na Bronka :)))
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    viper wrote:

    > po trzecie moje poglądy od lat nie zmieniają się ani o
    > milimetr

    Tylko kroovka nie zmienia poglądów ;)