  • 1. Data: 2021-07-31 12:19:07
    Temat: mBank kasuje 5zł za info o zmianach regulaminu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Serio to tak można o zmianach regulaminu kasować 5zł za list (i to zwykły)?
    A info o konwersji nadal za darmo?

    Na logikę to powinno być odwrotnie -- info o zmianie regulaminu bezpłatne, a
    info o operacjach płatne.

    * - chodzi o SFI (supermarket funduszy)

  • 2. Data: 2021-08-01 16:08:48
    Temat: Re: mBank kasuje 5zł za info o zmianach regulaminu
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 31 lip 2021 o 12:19, r...@k...pl pisze:

    > * - chodzi o SFI (supermarket funduszy)

    Mojej matce dwakroć ;) skasowali -- najpierw skasowali 5pln,
    później, po pisemnej prośbie, tę kasację skasowali z uwagi
    na dobrą współpracę ... (więc w sumie wyszło zero)
    Może z Tobą też dobrze współpracują...

    Byłem pewny, że matka nie uczestniczyła w SFI, bo nie była klientką
    Multi Banku, więc u niej niczego nie skorygowałem na czas...

    Moja rada -- napisz, przyjmij słuszną pokutę (skasuj
    papierowe informowanie) i zaczekaj na werdykt...

    Nie była to pierwsza kasacja kasacji ;) poczyniona przez
    mBank na moim (lub mojej matki) koncie...

    Ogólnie moim zdaniem z mBankiem łatwo współpracować...
    (to nie Lukas czy Credit Agricole)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 3. Data: 2021-08-01 23:26:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Saturday, July 31, 2021 at 12:24:34 PM UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Serio to tak można o zmianach regulaminu kasować 5zł za list (i to zwykły)?

    Myślę, że każde powiadomienie o zmianie regulaminu powinno być bezpłatne, ponieważ
    wynika to z ustawowych obowiązków banku.
    Nie sądzę, aby Bank mógł odmówić wysłania takiego powiadomienia pocztą, jeśli ktoś
    nie wyraża zgody na korespondencję wyłącznie elektroniczną.

    Z drugiej strony, nie wiem jak to jest w mBanku - porzuciłem już ten łupieżczy bank
    :-)

    Witrak()