  • 1. Data: 2003-08-14 09:12:14
    Temat: [PekaoSA] likwidarcja r. bieżącego
    Od: "Weronika" <w...@h...pl>

    Czy można zlikwidować w innym oddziale, niż ten, w którym jest prowadzony
    rachunek? Mieszkam w innym mieście i nie pasuje mi wyjazd do macierzystej
    jednostki, by dać dyspozycję zamknięcia rachunku bieżącego.

  • 2. Data: 2003-08-14 13:23:38
    Temat: Re: [PekaoSA] likwidarcja r. bieżącego
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

    > Czy można zlikwidować w innym oddziale, niż ten, w którym jest prowadzony
    > rachunek? Mieszkam w innym mieście i nie pasuje mi wyjazd do macierzystej
    > jednostki, by dać dyspozycję zamknięcia rachunku bieżącego.

    Nie da rady. Pekao to dziwny bank i te ich smieszne karty IKM nie wiem po co
    sluza. Trzeba i tak podawac nr konta, a sluza tylko jak sprawdzenie czy jestes
    uprawniony do konta. Czemu tego nie zrobili karta platnicza, bo tak to trzeba
    nosic bezuzyteczny plastik w portfelu.

    Musisz sie wybrac do oddzialu i zamknac rachunek wraz z zastrzzeniem danych
    osobowych i bierz na wszystko xero.

    Ja jak zamykalem, to babka powiedziala idzie Pan sobie do kasy wezmie resztki,
    a ja sobie na dniach zamkne, bo teraz mam za duzo innej roboty. Do dyrektora
    placowki mnie nie wpuscili, chociaz bardzo nalegalem. Skarga juz poszla.

    Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z adresu email
    Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i bezpiecznie.

  • 3. Data: 2003-08-14 14:01:56
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "k...@p...onet.pl" napisał(a):

    > Nie da rady. Pekao to dziwny bank i te ich smieszne karty IKM nie wiem po co
    > sluza. Trzeba i tak podawac nr konta, a sluza tylko jak sprawdzenie czy
    nie trzeba
    zawsze przychodze do innego oddzialu niz mam rachunek, mowie ze nie pamietam
    nr i potrafia sobie poradzic

    > Musisz sie wybrac do oddzialu i zamknac rachunek wraz z zastrzzeniem danych
    > osobowych i bierz na wszystko xero.
    wyslij poleconym zpo
    nawet jak pojdziesz do swojego oddzialu to i tak nie zamkna

> [...]
    > placowki mnie nie wpuscili, chociaz bardzo nalegalem. Skarga juz poszla.
    wlasnie, lepiej tam nie chodzic

    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2003-08-15 09:53:26
    Od: "111" <c...@c...waw.pl>

    Można zlikwidować drogą korespondencyjną - pisemko z potwierdzeniem odbioru.

  • 5. Data: 2003-08-17 16:43:26
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Weronika" <w...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy można zlikwidować w innym oddziale,

    Teoretycznie - tak.
    Praktycznie - radze pojechac do macierzystego oddzialu i tam zamykac...

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 6. Data: 2003-08-19 07:31:31
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Czy można zlikwidować w innym oddziale, niż ten, w którym jest prowadzony
    > rachunek? Mieszkam w innym mieście i nie pasuje mi wyjazd do macierzystej
    > jednostki, by dać dyspozycję zamknięcia rachunku bieżącego.

    Ja tez zlikwidowalem w tym banku konto