  • 1. Data: 2006-02-08 10:05:20
    Temat: [Pekao24] Doładowywanie prepaidów
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Od dziś za pośrednictwem Pekao24 można doładowywać prepaidy.
    Co ciekawe, dostępne jest doładowanie za 5 PLN w sieci Orange :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2006-02-08 10:15:22
    Temat: Re: [Pekao24] Doładowywanie prepaidów
    Od: " mimad" <m...@g...pl>

    Prof_Ex <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Od dziœ za poœrednictwem Pekao24 można doładowywać prepaidy.
    > Co ciekawe, dostępne jest doładowanie za 5 PLN w sieci Orange :-)

    Wyglada na to, ze znow cala para idzie w gwizdek. Doladowanie komorek,
    wczesniej kolorowanie przelewow na liscie - fajnie, tylko ze jest pare
    bardziej potrzebych rzeczy do zrobienia w pekao24, jak np. zestawienie
    transakcji kartami kredytowymi (i to z blokadami)...

  • 3. Data: 2006-02-08 10:45:56
    Od: "Synek" <h...@T...pl>

    > Co ciekawe, dostępne jest doładowanie za 5 PLN w sieci Orange :-)
    Kurcze ciekawe kiedy w innych bankach?

  • 4. Data: 2006-02-08 11:16:04
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > bardziej potrzebych rzeczy do zrobienia w pekao24, jak np. zestawienie
    > transakcji kartami kredytowymi (i to z blokadami)...

    Juz robia te zestawienie, bo raz w nocy w czasie testo uruchomili te kolorowanie
    przelewow i odziwo kliknalem na moja obciazeniowa i pokazalo zestaw transakcji!
    Tak samo dla regaty bylo. Blokad nie bylo, bo nie uzywalem kart, wiec nie wiem
    czy byly. Potem te kolorowe przelewy znikly, jak rowniez rozliczenia kart.
    Mysle, ze juz niedlugo! I czekam na to!

  • 5. Data: 2006-02-08 13:03:55
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@a...gazeta.pl>

    mimad napisał(a):
> [...]
    > bardziej potrzebych rzeczy do zrobienia w pekao24, jak np. zestawienie
    > transakcji kartami kredytowymi (i to z blokadami)...

    Albo wyszukiwanie operacji przychodzących w wyszukiwarce.

    Albo historia na więcej miesięcy wstecz.

    Krzysztof

  • 6. Data: 2006-02-08 14:09:56
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Krzysztof Kosminski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Albo historia na więcej miesięcy wstecz.
    O tak... w takim mBanku jest ostatnie 5 lat. A tutaj raptem 3m-ce
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl