    From: "kjvirtual" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao24] Doładowywanie prepaidów
    Date: 8 Feb 2006 12:16:04 +0100

    > Wyglada na to, ze znow cala para idzie w gwizdek. Doladowanie komorek,
    > wczesniej kolorowanie przelewow na liscie - fajnie, tylko ze jest pare
    > bardziej potrzebych rzeczy do zrobienia w pekao24, jak np. zestawienie
    > transakcji kartami kredytowymi (i to z blokadami)...

    Juz robia te zestawienie, bo raz w nocy w czasie testo uruchomili te kolorowanie
    przelewow i odziwo kliknalem na moja obciazeniowa i pokazalo zestaw transakcji!
    Tak samo dla regaty bylo. Blokad nie bylo, bo nie uzywalem kart, wiec nie wiem
    czy byly. Potem te kolorowe przelewy znikly, jak rowniez rozliczenia kart.
    Mysle, ze juz niedlugo! I czekam na to!