  • 1. Data: 2006-02-08 08:00:25
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "Piotrek" <s...@w...pl>

    witam
    Mam pytanie tego typu chcem kupic mieszkanie. Dałem juz wszystkie dokumenty
    do banku i jeszcze musze dac mój PIT.
    Jak dawałem zaswiadczenie o zarobkach to troche mialem je zawyżone i czy
    teraz jak bym dał PIT zmieniony na zarobki takie jak dalem w banku czy maja
    oni mozliwość sprawdzenie tego. I jakie w razie tego mogą być konsekwencje.
    Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2006-02-08 08:07:14
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: "van den KEMP" <m...@o...NOSPAM.pl>

    > oni mozliwość sprawdzenie tego. I jakie w razie tego mogą być
    > konsekwencje.
    > Prosze o pomoc

    W przypadku wykrycia fałszerstwa zgodnie z prawem bankwym bank ma obowiązek
    złozyc doniesienie do prktury.
    Min 3 mies w zawieszeniu do 5 lat (przestęopstwo przesiw dokumentom).
    Obecnie mam idenyczną sprawę.

  • 3. Data: 2006-02-08 10:50:49
    Od: "lopezoo" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    maja
    > oni mozliwość sprawdzenie tego. I jakie w razie tego mogą być

    No cóż jaksie kombinuje trzeba mysleć a koniec roku najgorszy na takie
    kombinacje bo coż w kwietniu gdyby było brane zaswiadczenie zawsze możesz
    powierdzieć że dostałeś podwyżke a tak....