    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Date: Sat, 28 Sep 2002 13:04:02 +0200

    Prawie wszyscy wiemy, że ten bank jest do ...
    Chcialbym jednak wyjatkowo pochwalic pewna dysponentke banku.
    A było to tak: Zastrzegałem dzisiaj karte maestro wprost w I.O. PeKaO SA
    Poznań. Co bede sam zastrzegał telefonicznie... ;-) Dysponentka byla
    wyjatkowo zdziwiona, ze mialem zapisany numer karty. ;-)
    Pani dysponentka IMHO zrobila to bardzo profesjonalnie. Nie tylko karte
    sprawnie zastrzegla, ale dodatkowo, z własnej inicjatywy w centrum
    autoryzacji kart, sprawdzila ostatnia transakcje karta, aby z __niesamowicie
    milym usmiechem__ oznajmic, ze pieniadze moje byly cały czas bezpieczne od
    chwili utraty karty i moge bezproblemowo wyplacic je w kasie.
    Nawet dysponentka przy kasie byla wyjatkowo mila i uprzejma. Cos chyba z
    nimi jest nie tak, bo przewaznie mialem inne wrazenia z pobytu w zubrze :-)

    Pozdrawiam,
    Waldek

    PS. Gdyby nie moje mocne postanowienie zamkniecia do konca roku tego konta,
    za dzisiejsza obsluge (duza kolejka zrobila sie dopiero z mojej winy ;-( )
    dalbym im jeszcze szanse...