  • 1. Data: 2005-07-31 19:51:24
    Temat: PayPal i AllPay ????? To dziala ?
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    Wlasnie wszedlem na ten AllPay i widze
    ==
    Od kilku dni Klienci AllPay.pl mogą przyjmować wpłaty od użytkowników
    serwisu PayPal
    ==

    Moze jakis komentarz do tego ?
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 2. Data: 2005-07-31 20:15:48
    Temat: Re: PayPal i AllPay ????? To dziala ?
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Pytanie czy paypal pozwala na przelanie na allpay (bo po to zablokowali
    wycofywanie pieniędzy żeby tylko na inne konto w pappal je móc przesłać) ?
    A jeśli to wolno zrobić to będzie dodatkowa strata na prowizji dla allpay.

  • 3. Data: 2005-07-31 21:01:03
    Od: "Serwacy Kolba" <v...@v...net>

    "PolandMET.com" <k...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > Wlasnie wszedlem na ten AllPay i widze
    > ==
    > Od kilku dni Klienci AllPay.pl mogą przyjmować wpłaty od użytkowników

    To juz jest gdzies od miesiaca. Popatrz sobie na koszty tej operacji. To tak
    jakbys placil dwa razy. Pi razy drzwi to dla przykladu ktos przesyla Ci kase
    na Pay pal, kwota $100, Ty na AllPay i z tych $100 jakies $8 to oplaty....

  • 4. Data: 2005-07-31 21:25:08
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "Serwacy Kolba" <v...@v...net> napisał w wiadomości

> [...]
    kase
    > na Pay pal, kwota $100, Ty na AllPay i z tych $100 jakies $8 to oplaty....

    No tak, ale czasem by sie przydalo.

    A z innej beczki
    czytalem ze moge otrzymac kase na polski PayPal ale nie moge go wyciagnac.
    Czy tak?
    Bo kolega probowal mi 1$ przeslac i PayPal go poslal w krzaki.
    Ale mam jeszcze nie ukonczona weryfikacje, bo czekam na kod.

  • 5. Data: 2005-07-31 21:35:06
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

> [...]
    kase
    > na Pay pal, kwota $100, Ty na AllPay i z tych $100 jakies $8 to oplaty....

    czemu 8$ ?
    3,9% + 1 zł to 3.9$ +33centy
    Poza tym w moim wypadku nie majac paypala trace klientow.

  • 6. Data: 2005-07-31 21:40:01
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > A z innej beczki
    > czytalem ze moge otrzymac kase na polski PayPal ale nie moge go wyciagnac.
    nie mozna przeslac na polski PP

  • 7. Data: 2005-07-31 21:59:35
    Od: "Serwacy Kolba" <v...@v...net>

    > czemu 8$ ?
    > 3,9% + 1 zł to 3.9$ +33centy
    > Poza tym w moim wypadku nie majac paypala trace klientow.

    Plus 5% za przelicznik walutowy jesli nie w USA....

  • 8. Data: 2005-08-01 00:05:27
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Plus 5% za przelicznik walutowy jesli nie w USA....

    ? chyba cos zle policzyles

    3,9% + 1 zl jak wplacajacy jest z usa, a jak nie to 4,9% + 1 zl... W sumie -
    nie jest zle - czasami klient sie uprze ze chce zaplacic paypalem.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2005-08-01 01:08:25
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    > ? chyba cos zle policzyles
    >
    > 3,9% + 1 zl jak wplacajacy jest z usa, a jak nie to 4,9% + 1 zl... W
    sumie -
    > nie jest zle - czasami klient sie uprze ze chce zaplacic paypalem.

    albo jeszcze straszniej
    Nie kupi bo nie moze zaplacic szybko i prosto (paypal)

    A koszty wlicza sie w koszty :)

  • 10. Data: 2005-08-01 01:21:34
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    > 3,9% + 1 zl jak wplacajacy jest z usa, a jak nie to 4,9% + 1 zl... W
    sumie -
    > nie jest zle - czasami klient sie uprze ze chce zaplacic paypalem.

    Czy tam jest cos jak w PayPalu zeby dodac jakis banner do aukcji ?
    A jak uzywa tego osoba z Paypala np. z USA ? Tez wysyla kase jak na email
    Paypalowy ?