    From: "MTG" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pakiet optimum?
    Date: Thu, 10 Jan 2002 13:10:46 +0100

    Czytajac grupe widze, ze duzo osob pyta jakie konto, jaka karta, gdzie
    kredyt, itp.
    Chcialbym zaprezentowac moj pakiet optimum :)
    1. Konto w Multibanku:
    - karta VC - niestety tylko debetowa,
    - kredyt odnawialny - obecnie chyba "najlatwiejszy" i jeden z tanszych
    kredyt do otrzymania ,
    - darmowe wplaty i wyplaty z konta (podstawa marmurka),
    - darmowe przelewy przez internet,
    - darmowe wyplaty z bankomatow Euronet.
    koszt roczny 71zl / miesieczny 5,92 zl + oplata za przyznanie kredytu
    (karty VE nie bierzemy)
    2. LGnet
    - dobre oprocentowanie lokat,
    - karta EC/MC - wazna rzecz dla osob odwiedzajacych EU,
    - darmowe przelewy.
    koszt 0zl rocznie
    3. Inteligo
    - chyba najlepsza ekarta,
    - darmowe konto firmowe (o ograniczonej funkcjonalnosci, ale mi wystarcza),
    - lokata - alternatywa dla LG
    koszt 0zl + ewentualne przelewy.
    4. mBank
    - lokata - moze kiedys beda mieli najlepsze oprocentowanie...
    - darmowe przelewy,
    - darmowe wyplata z Euronetu,
    - czekam na karte charge,
    - czekam na konto firmowe,
    - ladny delfinek w porfelu:)
    koszt 0zl.

    Dla mnie jest to rozwiazanie optymalne i moim zdaniem najlepsze w kategorii
    jakosc/cena - tylko 71zl rocznie + oplata za kredyt w Multi.
    Czekam na komentarze i poprawki.

    pozdrawiam
    Andrzej Baranowski