  • Data: 2002-01-11 07:44:31
    Temat: Re: Pakiet optimum?
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jan 2002 13:10:46 +0100, "MTG" <m...@h...pl> wrote:
    >Czytajac grupe widze, ze duzo osob pyta jakie konto, jaka karta, gdzie
    >kredyt, itp.
    >Chcialbym zaprezentowac moj pakiet optimum :)
    >1. Konto w Multibanku:
    najszybszy interface
    >2. LGnet
    >- karta EC/MC - wazna rzecz dla osob odwiedzajacych EU,
    >-2x/m-c darmowa wyplata z Euronetu,
    Maestro może się też przydać jak VE nie działa
    >3. Inteligo
    >koszt 0zl + ewentualne przelewy.
    mozna wydac na zakupy :-)
    >4. mBank
    najszybszy interface
    kilka bezpłatnych VE
    >koszt 0zl.
    >Dla mnie jest to rozwiazanie optymalne i moim zdaniem najlepsze w kategorii
    >jakosc/cena - tylko 71zl rocznie + oplata za kredyt w Multi.
    >Czekam na komentarze i poprawki.

    Wada tego zestawu:
    - drogie papierowe potwierdzenia przelewów.
    (dlatego mam jeszcze Lukasa)
    - uzależnienie od Euronetu
    (dlatego mam PKOBP)

    Druga uwaga:
    Podane koszty wzrosną w kolejnych latach
    albo trzeba będzie zmykać konta
    (np. kolejny guzik jest płatny).

    BAH