  • 1. Data: 2003-02-10 09:47:55
    Temat: nowe karty PKO BP
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    ostatnio gazety oraz portale w necie pelne sa
    reklam PKO BP ktory na szeroka skale wprowadza
    swoje nowe produkty tj karty
    Co sadzicie na ich temat?
    za wszelkie opinie dziekuje
    pzdr
    Savo

  • 2. Data: 2003-02-10 10:20:23
    Temat: Re: nowe karty PKO BP
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Savo" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > ostatnio gazety oraz portale w necie pelne sa
    > reklam PKO BP ktory na szeroka skale wprowadza
    > swoje nowe produkty tj karty
    > Co sadzicie na ich temat?

    Oferta wyglada dobrze - termin splaty, bezpieczenstwo w przypadku
    kradziezy, wysokosc oplat - wszystko na poziomie.

    Jak bedzie wygladalo w praktyce - trudno powiedziec na razie...

    MJ

  • 3. Data: 2003-02-10 10:42:57
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Oferta wyglada dobrze - termin splaty, bezpieczenstwo w przypadku
    > kradziezy, wysokosc oplat - wszystko na poziomie.

    Z drugiej strony - zadnych "technologicznych" bajerów - podgladu przez
    internet itp.

  • 4. Data: 2003-02-10 15:03:24
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Właśnie przysłali MC Silver i mam pytanie o koszty, jeśli zrezygnowałem z
    odpowiedzialności na 24 i 48 przed, to czy jedyny koszt to 0,06 %? A może są
    jakieś prowizje od tranzakcji w kraju lub za granicą?
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-02-10 20:35:08
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <g...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > odpowiedzialności na 24 i 48 przed, to czy jedyny koszt to 0,06 %? A może są
    > jakieś prowizje od tranzakcji w kraju lub za granicą?

    Jaki jest czas rozpatrywania wniosku ? A tak wogole to jestes klientem
    PKO czy tez nie byles nim do tej pory?
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-02-10 22:53:30
    Od: "Konrad" <k...@p...su>

    Witam
    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" napisał:..
    > Właśnie przysłali MC Silver i mam pytanie o koszty, jeśli zrezygnowałem z
    > odpowiedzialności na 24 i 48 przed, to czy jedyny koszt to 0,06 %? A może

    > jakieś prowizje od tranzakcji w kraju lub za granicą?
    oj Koledze czytac regulaminu i tabeli oplat sie nie chcialo :)) ?
    Jesli zrezygnujesz z dodatkowego ubezpieczenia i nie bedziesz wyplacal
    gotowki w bankomatach -to 0,06% ubezpieczenia bedzie jedynym kosztem. Za
    transakcje w kraju i poza nim nie ma zadnych dodatkowych prowizji

    pozdrawiam
    Konrad

  • 7. Data: 2003-02-11 08:31:03
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > gotowki w bankomatach -to 0,06% ubezpieczenia bedzie jedynym kosztem. Za
    > transakcje w kraju i poza nim nie ma zadnych dodatkowych prowizji
    Wiesz, ludzie są czasami leniwi. Dzięki za info.

  • 8. Data: 2003-02-11 08:41:23
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Jaki jest czas rozpatrywania wniosku ? A tak wogole to jestes klientem
    > PKO czy tez nie byles nim do tej pory?
    2 tygodnie, u mnie trwało 3 bo musiałem trochę zamieszać. A konkretnie to
    złożyłem jako klient PKO podając 19 cyfrowy nr w ePKO. Pani na to, że do
    internetowego nie może dać na preferencyjnych warunkach, więc powiedziałem,
    że nie składam i odszukałem nr rach. w ePKO w postaci 10205545-xxxx-270-41 i
    złożyłem ponownie mówiąc, że nie bardzo mi zdolność wychodzi, ale zależy mi
    na wypukłej (chciałem MC bo przeliczana przez euro, ale słyszałem, że ich
    VISA także). Za jakiś tydzień Pani zadzwoniła i powiedziała, że zdolność nie
    wychodzi ale przysłali wyciągi z Bydgoszczy i mam duże obroty na koncie.
    Więc powiedziałem, że mogę napisać oświadczenie o wykonywanych pracach na
    umowę zlecenie. W sumie 3 tygodnie.