  • 1. Data: 2002-05-29 13:36:06
    Temat: PZ pytanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Telefon stacjonarny jest na mojego ojca zapisany, aczkolwiek od zawsze ja
    place rachunek przez inet czy kieeedys na poczcie.
    Jezeli teraz chcialbym sobie placic ze swojego konta ktorego ja jestem
    wlascicielem, - czy Telekomuna przyjmie takie PZ???
    Ulica jest ta sama, tylko bedzie inne imie :) w polu od....

    Praktykowal to ktos kiedys? niestety w Multi musi byc moje imie...

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-29 13:44:22
    Temat: Re: PZ pytanie
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

> [...]
    > Ulica jest ta sama, tylko bedzie inne imie :) w polu od....
    >
    > Praktykowal to ktos kiedys? niestety w Multi musi byc moje imie...

    Ja miałem PZ w ING z PlusGSM i było jeszcze fajniej bo tel. jest na
    dziadka - zupełnie inne nazwisko i adres. Oczywiście działało - co prawda
    jak zmieniałem z ING na Multi to w Plusie się dziwili, że coś takiego
    działało.... ale działało :) Teraz zobaczymy co będzie w Multi - na dniach
    będe w 100licy to wstąpie do placówki. Oprócz tego u ojca działa PZ na
    kablówkę zarejestrowaną na mamę - czyli raczej u Ciebie też powinno się
    udać.

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 3. Data: 2002-05-29 13:52:33
    Od: "Gosia" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    Ja place z wlasnego konta telefon ktory jest na mame. Najwazniejsze aby
    odbiorca pieniedzy potrafil zidentyfikowac oplate. W TPSA jest nadawany nr.
    klienta (nie nr tel) lub w oplacie podaj numer faktury. Ja podaje nr klienta
    i jest wszystko OK.
    Pozdrawiam
    Gosia

  • 4. Data: 2002-05-29 17:57:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wlascicielem, - czy Telekomuna przyjmie takie PZ???
    > Ulica jest ta sama, tylko bedzie inne imie :) w polu od....

    Ja czekam na odp z C+ tyle ze z obciazeniem katy platniczej. C+ jest na
    mnie, a wziolem obciazenie KK mamy - tyle ze tam byla mozliwosc zaznaczenia
    pola "fundator". No zobaczymy jakie beda rezultaty.

    JaKi
    --
    ________________
    A jeśli przyjdzie mój czas, nie mów że coś się stało. Zapłacz na moim grobie

  • 5. Data: 2002-06-05 20:00:30
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ulica jest ta sama, tylko bedzie inne imie :) w polu od....
    >
    > Praktykowal to ktos kiedys? niestety w Multi musi byc moje imie...

    Ja złożyłem tydzień temu papiery ale jeszcze oficjalnie nie mam
    uruchomionego PZ w TPSA.
    Generalnie nikt nie miał zastrzeżeń, nawet Pani z BOKu poszła specjalnie się
    spytać, więc może pod koniec tego tygodnia będzie działać i faktura za maj
    poleci przez PZ

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-05 20:47:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    się
    > spytać, więc może pod koniec tego tygodnia będzie działać i faktura za maj

    Jak PZ w tpsa jest uruchomione to widac na fakturze, ze do zaplaty
    jest 0 i zamiast gotowki jest przelew czy pz.

  • 7. Data: 2002-06-06 05:16:19
    Od: "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > się
    >
    > Jak PZ w tpsa jest uruchomione to widac na fakturze, ze do zaplaty
    > jest 0 i zamiast gotowki jest przelew czy pz.

    A u mnie na fakturze jest normalna suma do zapłaty
    i andotacja : platnosc direct debit .

  • 8. Data: 2002-06-06 05:22:18
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Marek Zieliński <M...@z...com.pl> pisze:

    > Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > A u mnie na fakturze jest normalna suma do zapłaty
    > i andotacja : platnosc direct debit .

    Dla odroznienia: ja nie mam (jeszcze) PZ, tylko tradycyjne zlecenie
    stałe w marmurze i mam taką kategorię na fakturze:
    Płatne: KONTO ROR

    Natomiast na nowej fakturze NOMu mam:
    Płatne: GOTÓWKA
    ale zapłaciłem przelewem ;P

  • 9. Data: 2002-06-17 20:37:14
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > wlascicielem, - czy Telekomuna przyjmie takie PZ???
    > Ulica jest ta sama, tylko bedzie inne imie :) w polu od....

    Madry Polak po szkodzie... jak urodzi mi sie syn, to dam mu takie samo imie
    jak swoje, przynajmniej nie bedzie problemow z placeniem rachunkow TP SA z
    jego konta :-)

    Pozdrawiam, Beniowa